Om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem

"Oh!" Sa Puh plötsligt, fast han inte riktigt visste varför. Han hade nästan kommit att tänka på någonting, men eftersom han var en Björn med Mycket Liten Hjärna kunde tankarna ibland låta vänta på sig rätt länge.


Idag drar jag till blåkulla, men först ska vi ha lite förfest här hemma tillsammans med min häxbrygd, djävulen och mina svarta katter. Om tittar ni upp i luften i kväll så är det stor chans att nu ser mig där :-)


Påskharen var på besök i torsdags och lämnade blommor och godis. Mycket trevlig hare det där.


*smack*

och Glad Påsk

Kommentarer
Postat av: danjul

Nu kommer ja snart sååfia o super dig under bordet.. muhaha :D

Postat av: Majk

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej snyggaste Jönköpingsbon! Hur är läget? På "order" från ngn schysst tjej som jag prata med tidigare så har jag sprungit in här o läst senaste bloggen... Men vilken besvikelse... Jag trodde det skulle vara mer sex o skvaller ju haha.

Önskar dig all lycka med jobbsökning och studier... Skönt att du kan träna hårt igen :)

Kram kram
Majk

2006-04-15 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback