Påskhelgens låt:

Chuck Berry - You never can tell
Från Pulp Fiction, med tillhörande moves....cooooolt
Jag tycker att jag och Fredrik fixade dem ganska bra i lördags?? hehehe
Eller kanske inte, men övning ger färdighet ;-)

Heeeelt otroligt. Jag har sett 4 filmer under 4 dygn. Jag räknade ut att sist jag såg en film var för ett år sen; då låg jag på en uteservering i Thailand och tittade på A million dollar baby. Där låg man på thaikuddar och hade precis käkat fried rice med pinnar, druckit en milke shake och sen lutade man sig tillbaka och tittade på film. Tänk om man kunde ha så i Sverige? Men i fredags såg jag båda Kill Bill filmerna igen *me like*. Bäst att välja filmer jag vet att jag gillar och redan har sett. Hehe. Sen i går såg jag De misstänkta efter rekommendation och även lite på Pulp Fiction så klart.

Inget ovanligt kanske...men jag vill ut och resa igen. Vill iväg....
Sååå gärna...sååå gärna....

Då var ytterligare en påsk förbi. Inte för att jag har tänkt på att det är påsk, mer än att jag och Nina klädde påskris med fjädrar och kycklingar. Det var lite som att klä en julgran faktiskt.
Funderade bra länge på att gå iförd i kycklingkostym och väcka Nina på lördagen och lämna över ett ägg som jag skulle påstå att jag hade värpt. Men efter noga övervägande lade jag ner denna idé.

"Att leva är inte nog. Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha."
- H C Andersen


Kommentarer
Postat av: Fredrik

yada...

2006-04-18 @ 12:03:31
Postat av: Fredrik

oj, förra kommentaren blev ju fel :-)

jag tyckte vi klarade twisten SKITBRA i lördags!! kan ha lite att göra med att jag alltid tycker jag dansar bra när jag e full, men jag väljer att tro att vi va riktigt riktigt bra! :-P

2006-04-18 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback