Blomster o blader

O herre!
(Jag tycker om det uttrycket, det säger mycket *skrattar*)

Igår blev jag medbjuden av Camilla på hockey. Det var det roligaste som hänt på hela veckan! HV/Mora, 4.e matchen. Jäklar vilken stämning det var. 4-1 till HV hade jag tippat. Det blev 5-1, men nära skjuter ingen hare. Bra sittplatser var det också. Verkligen jättekul!! (Tack Camilla).

Det har varit promenad runt Munksjön varje morgon nu denna vecka. Ooo….ett antal % fett har försvunnit från kroppen på 1,5 vecka. Gott! Bara att fortsätta gå då. Tänkte få fram mina muskler nu. hehe

Det är fredag idag, fint väder, solen skiner och det är blommor på balkongen. Sulan (kombon) kommer hem idag. Vita (hunden) ligger o gottar sig i solen som skiner in genom fönstret. Jag äter salta pingviner. Jag ska gå o träna i eftermiddag. Avsluta dagen med en proteinshake i bastun, sen är det helg!! Imorgon ska jag försöka ta mig till loungen för att se på hockey. Tror HV vinner imorgon och går till semi. Vi får se hur det blir med den saken.

Nu har far min fått lunginflammation med. Mor hade det för några månader sen. Dumt....mycket dumt! Så går han och jobbar ändå. Karlar?!?!

Här hemma spelas det Ryan Adams. Nu tänkte jag dammsuga. Jag måste göra det fint här hemma tills min maka kommer hem idag. Ja jo...vi är iofs bara kombos (kompisboende), men man kan nog se oss som ett gamalt gift par?!?!? Inte sådär jätte meningsfull blogg idag, mest ordbajseri.

Dagens låt: Ryan Adams – wild flowers

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback