I'm a rocker

Jag var på ett läger en sommar då jag var 10 eller 11 år. Det var då jag första gången hörde Guns N Roses med Knocking on Heaven's Door. Sen dess har det nog varit mina största idoler! Nostalgi.

Guns N Roses till Roskilde 2006. Kan de bli bättre?? Dock är det ju enbart Axl numera. Men det är ju är ju ändå han som har hängt på väggen i flickrummet.

Annars springer dagarna iväg med ryslig takt. Hinner inte mer än att gå upp för att sen är det dags att gå och lägga sig. Jag har hunden nu med, så varje morgon börjar jag med 1 timmes promenader. Bra för fettet det. Hehe. Sedan blir det träning på kvällarna. Och mellan promenad och träning blir det faktiskt plugg. :-)

Här kan jag inte sitta och blogga. Dags och lära sig lite ord.

Dagens låt: Måste ju bli Guns N Roses - Knocking on Heaven's Door

Kommentarer
Postat av: danjul

Det e bra att du har o göra, så det inte blir tråkigt om dagarna! Själv kämpar jag vidare på It-centrum, kul när man lär känna alla lite mer..

Börjar längta till våren.. o sommaren nu.. Roskilde! :D
hälsa doggy & keep on rockin!

//Danjul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback