Suck och Stön

Så började jag känna mig sjuk idag *suck och stön*. Har haft huvudvärk hela dagen. Men jag gick till gymmet ändå. Körde lite kondition och sen lite styrka, men efter en stund kände jag mig riktigt dålig faktiskt och fick avbryta. Det blev en snabb batusittning och sen raka vägen hem för att kurera mig.

När jag kom hem så tryckte jag i mig mängder med vitlök (5 klyftor närmare bestämt). Hade det och ost på varma mackor. Mycket gott må jag säga! Sen har det blivit apelsiner. Och min magiska dryck som består av c-vitaminbrus, honung och hett vatten (denna kur med min dryck och vitlök brukar faktiskt fungera). Är jag inte frisk i morgon så vill gudarna mig något ont. Inte nog med det...jag kommer stinka vitlök hela dagen.

Helgen ja.
I fredags blev det after work med HV match. Jajemän 3-2 till HV!! Bra stämning och trevligt folk. Halva notan till 24. Detta resulterade i att 7 öl senare hamnade jag på Karlssons :-)
Shout up :-) (internt)

På lördagen var det dags för födelsedagsfest hos Kristina. Gott tilltug och trevligt sällskap. Sedan utgång till Twin. Något sliten vaknade jag upp på söndagen! Men ytterligare en bra helg är förbi.

Dagens låt: Lisa Ekdahl - Hjärtat var rispat.
Egentligen är det veckans låt, eller månadens låt kanske. Det är något speciellt med den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback