Vad hände....

Med våren?!?!

I lördags när jag o kombon skulle ta oss en promenad så sken solen och det var 4 grader! Inte minus alltså. Solglajjorna på men INGEN mössa!  Vi gick ner till vättern som varit isbelagd länge. Så sprang vi runt där på isen med hunden och hade det kul. Likadant var det i söndags. Efter att jag sovit till....ja, hrmf....länge, så behövde ju hunden gå ut. Så vi började traska. Gick upp till stadsparken och gick runt nån timme eller så. O herre sa jag flera gånger. Nu är det vår.

Men vad händer idag??? Det snöar?!?!?!?!!!! *arg* *muttrar*

Jahopp.
Idag försökte jag få biljetter till semi-matcherna för HV. De släpptes idag vid 9. Men jag var inte snabb nog. Ja just! De sopade banan i lördags. hehehe.

I lördags var det utgång. Det var bara jag, Daniel och Nina. Men vi brukar ju ha kul tillsammans, så det blev lyckat och ganska städat ...*S*...

I söndags kom min syster, Melissa (min systerdotter) och min kompis Jenny hit på fika. Jag och min maka hade gjort en kladdkaka. Melissa är såååå underbart söt (Lill Buddha som jag och pappa kallar henne *ler*). (Bild på Melissa)

Pratade med Mattias idag. De kommer hit på fredag *glad*. Så skånefolket dyker upp, sen på lördag kommer halmstadfolket ryktas det om. Det blir paaaarty!! Senast vi träffades var i november tror jag. Så det var ju banne mig ett tag sen. Det skulle varit release-party för vår resfilm, men Mattias har ej gjort klart den, så det får bli nere i skåne senare i april! Vet knappt om jag kommer kunna se den. Börjar väl bara grina då.

Dagens låt: System of a Down - Lost In Hollywood



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback