Have you ever seen the rain?

Min fotlänk...som jag knöt fast för 1 år och 2 månader sedan trillade av i söndags. Jag köpte den på en strand i Thailand/Koh Samui och sedan dess har den suttit på, men nu var det slutet. Jag har fortfarande en kvar runt vristen men den hänger också på sista tråden. Jag kommer att plocka bort stenarna och fästa dem i ett nytt läderband.

Nu har det blivit kallt igen också, den solbränna jag lyckades skaffa förrförra veckan är puts-väck och det känns som om det har blivit höst igen??? Som tur är kan man i alla fall njuta av att det grönskar, blomstrar, knakar och växer för fullt ute. Det skulle dock varit mer sol så att allt visar sig ännu vackrare.

Nu till helgen ska jag inte ut o festa??? (ja ni läste rätt). Jag ska ta det lugnt ju. På söndag ska jag spela bingolotto och vinna en miljon. Då ska jag åka till Thailand och köpa en ny fotlänk.

Dagens låt: Dire Straits - Brothers In Arms

Kyss

Kommentarer
Postat av: Danielsan!

du skriver dåligt hurru.. :D

2006-10-08 @ 15:31:11
Postat av: Anonym

Även en gammal räv kan behöva vila från att jaga byten ibland =)

2006-12-09 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback