Skärpning!!

Så här långt får det inte gå mellan mina inlägg. Fy skam!

Men det känns liksom som...vad sjutton ska jag skriva om?
Även fast jag en gång sade att; Jag skriver för att jag har förhoppningen om att det en dag kommer att sluta blöda. Tydligen kanske det har gjort det? Nåja, jag gör ett försök.

Jag har varit sjuk. Inte lite sjuk, utan rejält sjuk. Med hög feber, halsont och grejer. När jag är sjuk tycker jag alltid så otroligt synd om mig själv, jag är nog ynkligast i världen just då. Mamma kom hit med massa mat och värktabletter *ler*.

Jag tvingade mig iväg till Malmö på lördag förmiddag, ville för allt i världen inte missa Mattias fest, med tillhörande resefilm och allt folk. Jag hade en kanonhelg, och alkoholen dödade nog det som invaderade min hals o kropp. För tro det eller ej, men på söndagen var jag frisk. Ja klart, dock lite bakis och trött, men annars var det bra! Tacka vet jag öl och vin :-P

Och herreminjävel säger jag, vilken toppen-film den där bävern hade ordnat med. Blev mäkta imponerad och det var skitkul att se den! Bävern....you rule...

Btw. SOFIA FICK JOBBET! hehehehe
Det jobb som jag har skrivit om tidigare...Det var ett tag sen nu som jag fick det beskedet. Men snacka om lycka :-)

Jag vill göra något skoj!! Något spontant och roligt! Förslag mottages tacksamt.
Nåja...vad är väl en bal på slottet. Jag ska inte klaga för det var det här jag ville, ha lite ledigt och bara ta det lugnt och träna en massa. Men jag måste säga att jag börjar bli uttråkad. Förhoppningsvis kommer det fina vädret i veckan, då ska jag steka fläsk och läsa böcker!

Dagens låt: Placebo - Song to say goodbye
(Tack Daniel för tipset om bandit rock)
www.bandit1063.com sedan "Lyssna live"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback