Denna gudagåva

HV tänker jag inte ens kommenterar. Blir bara bitter då. Men men, det är bara att gilla läget....
Men ni har bjudit Sofia på många spännande och underhållande matcher.

Plugg, plugg, plugg. Det är en massa plugg nu. Seminarie imorgon, sen är tentan efter påsk. Denna tentan känns rätt svår. Men jag jobbar bäst under press. Så det lär väl gå vägen det här med.

Chips! Denna gudagåva! Jag fullkomligt ÄLSKAR chips. Det är väldigt sällan jag köper det för eftersom det är så fasansfullt mycket fett i. Men de gånger jag köper det, då är jag i extas och äter och frossar och äter och bara häver i mig, mölar in i munnen. Lätt att jag tycker i mig en påse på under en timme. Men sen mår jag inte bra efter det. Ligger i soffan och stirrar i taket med ångest och värkande mage. Och bara vet hur mycket fett som befinner sig i magen, plus att jag är fullkomligt proppfull. Men ändå är det bland det bästa som finns. Mmmmm.....

På onsdag drar jag till Jönköping. Det var över 3 månader sedan jag var "hemma" sist. Men det ska bli skoj. Träffa familj och vänner, och inte minst Melissa...Min lilla gudadotter som lär ha förändrats en hel del på de månaderna sen sist.

-----------------------------------------------------------

Nu smälter isen och isbjörnarna svälter. Den arktiska isen smälter tidigare än vanligt vilket medför att isbjörnarna har kortare tid på sig att jaga och bygga upp fettreserverna inför sommaren. Det har beräknats att den arktiska packisen är 14% mindre än för 20 år sedan. Forskare är rädda att isbjörnarna ska dö ut helt innan 2050. Klimatförändringen är orsaken. Den globala uppvärmningen slår framför allt mot fattiga regioner i världen där torka och översvämningar blir vanligare.
Att inte alla röstar grönt....det är mig oförståeligt.
Sen ska jag bara tillägga att USA står för en tredjedel av världens utsläpp av växthusgaser.

image94


-----------------------------------------------------------

Mattias......jag tänker på er nere i S-town. Som jag sa så är varje lite ord futtigt. Jag förstår inte hur det kan vara så orättvist! Så fel! Så fruktansvärt! Bara så du vet, så finns jag här....Om du vill snacka eller vad som helst. Massa kramar....


Dagens låt: Mattias (alias Bävern) - Time Of Your Life

Kram
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sulan

Fiiiiii f-n vikken skit match de va igår..de va de sämsta..men men en del matcher gjorde dem riktigt bra, synd att d inte höll ända fram till final..Ja va sur hela kvällen igår slängde in min halsduk i garderoben omedelbart BUMS =)
Tompa pratar om nån tröja som han glömt hos dig, kan du ta me den i påsk?!
see ya soon m8 =) Plugga inte för mkt nu !! puss Sulan

Postat av: Annie

Hihi. Jo nog är de fett i chips, en påse innehåller ju för sjutton runt 1800kcal! Helt sjukt! Fast ibland kan man få unna sig de med! *flinar*

2007-04-03 @ 14:59:22
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Annie

1080 kcal menar jag såklart! Haha!

2007-04-03 @ 15:00:21
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Suuuulan! Ja jäkla skitmatch asså. Men du, vi får se fram emot påskafton!! wiiiiiiiiiiiiii! Ja just! Bra att du påminde om Tompas tröja. Den ska jag plocka fram! pussen o kramen

Annie: Ja du. Påminn mig inte! Faaaaan. haha. men gott var det! kraaam

2007-04-03 @ 20:34:20
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback