En blandad kompott

Fan vad less jag blir nu, på det här pluggandet!!!
Så här är det alltid innan en tenta, men denna gång känner jag mig mer oförberedd än vanligt...
Det är den där nedrans påskens fel!

------------------------------------------------------------------------

Oooooo!!!
På fredag är det grillpremiär! Samvetets sexmästeri har hyrt Högströmska, alla är välkomna. Lite kubb och annat skoj. Och så vitt jag vet (VäderTone som man är) så ska det bli mycket gott väder. Så efter min tenta blir det till att korka upp ölen och fram med glajjorna och grilla lite.

GRIIIILLLLLLAAAA, som några herrar i Sälen sa konstant....fast jag har nog inte förstått deras innebörd av vad  menade där uppe i Sälen-stugan...

------------------------------------------------------------------------

Hörde något på radio nyss, med risk för att vara politisk inkorrekt....
"Man är inte kristen för att man är ful, man är ful för att man är kristen"
Ni får tolka det lite som ni vill, men jag brukar inte finna dem så attraktiva..

------------------------------------------------------------------------

Här har vi honom förresten
http://www.youtube.com/watch?v=-Sq-GUJkkHs
Vincent Ponatare med Don't hate on me. Som sagt, han är mäkta lik den däringa Ivan som jag träffade i Byron Bay *ler*....Konstigt hur vissa personer verkligen kan etsa sig fast i ens hjärna sådär och fucka skallen =)
Det är ingen som är från Gävle och vad denna herre sysslar med nu. Maggan....du är ju däifrån?!?!?!

------------------------------------------------------------------------

Tänkte jag skulle bjuda på lite diverse pics...hehe
VAD gör ducken????
Ducken

Sedan är det Peter Pan och en tunga.......Tess tunga
51813-104
Tess lajjar runt med Dogge Vita
image106

Min far, och systerdotter Melissa som kör bil
image99


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Ankisen

fy fan vilken jävla bild.. hur full va jag egentligen.. hehehehehehehehe...
aja.. den bjuder jag på.. ska dit idag igen å dra ¨några till sköna mooves på dansgolvet..
Hörs å ses..
Puss puss

2007-04-11 @ 19:16:49
Postat av: Annie

Så ni ska på grillningen? Jag tror att jag och lilla Mini bangar den faktiskt, lutar åt Bärseback som vanligt, fast de kanske är många från Högströmska som ska vidare till Kåren sen, så man får se lite rött ändå =P

"Man är inte kristen för att man är ful, man är ful för att man är kristen" Haha! Jag kunde inte ha sagt de bättre själv. Förlåt men folk som är riktigt troende brukar inte ha ett tilltalande yttre. Så är de faktiskt! Håller med dig! :)

*Kramar* /Annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback