Glad Påsk

Påsken innebär inte så mycket för mig, mer än att folk runt omkring mig har ledigt. På universitet existerar inte påsklov, så jag sitter nu och pluggar lite inför tentan som är nästa vecka.

I vilket fall har jag och syster ändå fått leta efter påskägg här hemma hos mina päron. Det innehöll pengar och ett smycke. Antar att man aldrig blir för gammal för sådant =) Tackar!

Melissa är nog världens sötaste. Så det har varit skoj att träffa henne. Syrran och Melissa kom hit en sväng idag, sedan var vi hos farmor och fikade. Här hemma hos päronen har jag ätit gott och sitter nu och avnjuter ett glas vitt undertiden som jag läser om....*funderar*, Sociologiska perspektiv.

På lördag blir det runda fötter på Jönköpings krogar. Hade gärna följt med Dani och Mani till Club Kaj ikväll, men jag får banga och satsa stenhårt på lördag i stället. Det ska bli jätte skoj att träffa er alla då! Och jag har förväntningar på partajet som kommer att äga rum i min gamla lägenhet som numera Nina och Tommy innehar! Jimmy kommer att komma dit och köra "fisken/laxen eller you name it" med mig. Haha. Karlssons sedan eller??!?!?!?!

Nu ringde Dani, och jag missar nog en riktigt skoj förfest och utgång ikväll verkar det som. Men man kan ju inte vara med på allt =)

Imorgon ska vi till Visingsö och hälsa på min "stålmormor", som kanske numera inte är lika mycket stål som förut, men hon är en cool mormor!

I vilket fall. Bilder kommer att dyka upp under de närmaste dagarna.
Ville som sagt önska er Glad Påsk och en skön ledighet!

image95


Dagens låt: Sahara Hotnights - Cheek To Cheek

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie

Glad påsk Fia-Lotta, se till att snacka mycket småländska i helgen nu! =)

Postat av: Sofia

Gla Påsk Annie! E du oxå i Mariestad??
Ja när jag kommer tillbaka kommer dialekten vara grov =) kraaam

2007-04-06 @ 18:54:12
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Roppan

Du är så duktig! Jag är lite avis på dig att du orkar plugga ;)
Jag har färgat håret och slingat det själv. Det är lite ljusare brunt med lite röd/blonda slingor. Hmm.. jag vet inte vad jag tycker om och resultatet .Men, men det är la bara till att vänja sig och gilla läget! Påsk Kramar i massor

2007-04-06 @ 18:59:07
Postat av: Jimmy

Skandal av mig att befinna mig norröver under påsk... De var ju laxen som skulle regera... Ja tar på mig de.. Men de kommer mera chanser att skicka laxen till högra höjder...
Ha de kalas!

2007-04-08 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback