Go o gla'

Sådan härlig dag.

Jag trivs som bäst när jag får sova länge på morgonen. När jag inte har en tid att passa. När jag vaknar utvilad och vet att jag har sovit minst 8 timmar.

Jag mår som bäst när jag får börja dagen med en lån morgonpromenad i skogen. Jag uppskattar lugnet i skogen, alla vitsippor som är utslagna, alla knoppar som börjar knoppa. Att se skogen växa. 

Sedan frukosten som följer efter promenaden är ljuvlig. Jag mår så bra när jag får njuta av min frukost och sitta vid datorn och slösurfa ett tag. Jag njuter av mitt morgonkaffe.

Jag trivs som bäst när det inte är för mycket måsten. När jag kan gå runt i min lägenhet och pula och fixa. Jag trivs när vänner kommer hit och fikar, jag trivs med att laga min mat och att komma på nya rätter att tillaga.

Jag älskar när solen skiner in i mitt fönster och jag ligger i soffan och tittar ut på den blå himlen. Samtidigt som jag vet att jag borde läsa ett kompendie, men det är inte ett måste.

Jag är glad när jag får välja min egen musik, det finns få saker som gör en så glad som härlig musik. Jag tycker också om att lyssna på radio. På P3. Bra musik och bra innehåll.


Så har min dag varit hittills. Mycket bra. Och än är den inte slut =)


PUSS
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sulan

En sula håller me om mycket i dagens blogg =)
En sådan dag borde man alltid få ha, fast då kanske man inte uppskattar de man tycker så mkt om lika mkt..nu måste en sulaa göra just ett sånt dära måste just plugga !!

By the way... Nina har hyrt ut sin lägenhet redan, hon skulle tydligen hyra ut den i 4 månader, men ja ska spåna vidare o se om de finns nått skrymsle till dig i sommar ;)
kraaaaamar over and out !!

Postat av: Annie

Det lät poetiskt och vackert.

2007-04-18 @ 17:26:30
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Suuulan: Jag har satt ut att jag söker lägenhet på Blocket idag. Har fått några svar, men dock är de fortf. lite dyra. Men jag hoppas på fler svar!
Bra att du håller koll åt mig =) kraaaam

Annie: En liten poet finns de nog allt inom mig ;-)

2007-04-18 @ 23:10:59
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Danielsan!

Visst e de härligt.. när allt flyter på!

Feeeeeeling gooooooooooooooooooooooooood :)

2007-04-19 @ 07:29:35
URL: http://tjena.net/
Postat av: Rasmus

Det lät som en skön dag.. Jag gillar de dagarna som är precis sådär.. Man har lite att pyssla med hela tiden , utvilad och den där kaffen och P3 lät inte fel det heller.. du får ta med dig dina vänner och kika upp till min lya i storstan i slutet av april som vi pratade lite om.. Vi hörs snart igen.. Kram

2007-04-20 @ 14:33:03
Postat av: Sofia

Danielsan: Feeeeeelin' Goooood =)

Rasmus: Ja vi får se om vi har möjlighet att dyka upp innan kryssningen, annars lutar det åt en ny kryssning i maj =) hihi. Så passar det inte nu så tar vi det på nästa. kraaam

2007-04-20 @ 16:25:20
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback