plugg

Nu sätter det stenhårda tentaplugget igång. Så mina dagar fram till fredag kommer att spenderas på bibblan.

Så länge får ni hålla tillgodo med en Sula in action!
Tack för i lördags min Sula (och alla ni andra)! Det var gött att vara "hemma" I Jkpg igen, jag känner på mig att sommaren i Jkpg kommer att bli riktigt grym!

Så om någon har en lägenhet till förfogande åt mig i sommar i Jkpg, hör av er!
Hoppas även på att få med mig Norrlänningen till Jkpg under sommaren....


Suuulan
Suuulan

Linda, jag och Sulan
Linda, jag och Sulan

Söta systerdotter =)
s?


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Susann

Hej Soffan!!!!
Kul om du kommer till Jkpg i sommar! Då ska vi banne mej ses! Jag håller ögon och öron öppna vad gäller bostad!
Kram på dej!!

2007-04-10 @ 12:44:55
Postat av: Sofia

Susanne: Vad snällt av dig! =)
Ja då ska vi banne mig ses
Då kan jag komma o luncha med er på verket då ni inte har semester! hihi. ta med lilla lådan!
kraaaam

Postat av: Sulan

Det blev tomt här i Jönkan nu utan en Sofia!!!! De va grymt kul o festa ihop igen...men de kommer meeeeera, sommaren e våååååååååår puss o kram SuliZ

2007-04-10 @ 21:07:42
URL: http://ninzan.com
Postat av: Sulan

Det blev tomt här i Jönkan nu utan en Sofia!!!! De va grymt kul o festa ihop igen...men de kommer meeeeera, sommaren e våååååååååår puss o kram SuliZ

2007-04-10 @ 21:10:01
URL: http://ninzan.com
Postat av: Sulan igen

Knaaas de blev ju två exakt likadana inlägg ;)

2007-04-10 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback