Dricka korsord och lösa kaffe!

Vännerna damp in vid 11-tiden till mitt residens och det skvallrades och tjattrades. Vi somnade alla på varsina ställen i lägenheten. Ankan kom hit och väckte oss med sitt glada humör och sedan blev det pizza för hela slanten och ytterligare skvaller. Vi hamnade återigen i lägenheten och låg på golv och i soffan och drack korsord och löste kaffe =) Anthony och Johan tittade upp på en trevlig visit och undrade om det var sådant vi tjejer gjorde en bakissöndag. Själva skulle de köpt en kebab och tittat på Rambo påstod de. Men vi sysselsatte oss med allmänbildade frågor, spå i händer och tyda varandras tecken. Jag blev tydligen Jord. Jordtecken är planerare och strateger. De är realistiska och har en förmågan att rationalisera, är bergfasta och pålitliga, praktiska och förnuftiga, med en hård inre kärna och ett djup i resonemang som går bortom känslorna och släpper fram konkret och objektivt tänkande. Krigare, ger inte upp, är hängiven, modig, ser och iakttar som en hög. Kan vara en hårding.


jag pizza

Gårdagen. What to say! Mer än att jag har bestämt mig för att inte vara bitter över att kärleken inte höll den här gången heller. I vilket fall var det ändå riktigt nice på korrefesten och på Björnis.

Nu ska kvällen spenderas med trevligt sällskap och Köping såklart. Sedan blir det nog lite spelkväll!

Dagens låt: Rolling Stones - Satisfaction

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Saxat: "...bergfasta och pålitliga"
*nickar*

Postat av: Sofia

Annie: Tack gumman =)
kram kram

2007-02-04 @ 23:38:56
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Anonym

hej kvarnis! what a night yesterday yesterday liksom! hahaha! riktigt trött nu efter att kommit i säng vid 3.30 inatt men det var ju najs att bara sitta å tjattra all night! buddha! vilken kille... å gandhi e heller inte så dum ;)
kram kram

2007-02-05 @ 12:13:18
Postat av: tess

forgot... men det senaste inlägget e mitt... glömde skriva mitt namn jue!

2007-02-05 @ 12:14:06
URL: http://misshallon.blogg.se
Postat av: Sofia

Tess: Ja sicken söndag! Och sicken lördag! =) Men mkt trevligt! Nu får vi fan flytta ihop snart asså!
kraaaam

2007-02-05 @ 13:40:31
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback