Feelin' good

Det där....Feelin' good, är en fras jag använder när jag mår riktigt riktigt bra! Den får dock inte användas för mycket för då blir det en klyscha. Men de senaste dagarna har jag verkligen märkt att mitt humör går uppåt och uppåt! Denna helgen har gått i de vitas tecken. Jag har haft en vit och lugn helg. Det enda sällskapet jag har haft på kvällarna är mig själv. Igår satt jag uppkrupen i soffan med räkor, dip, morötter, varma mackor och citronvatten. Sedan har jag avverkat ett X antal promenader ute i solen. Visst sjutton är det kallt, men det går inte säga annat att det är vackert med all snö! Med lite kläder så fixar man biffen. Nu ikväll har jag varit på stan och fikat med vännerna.

Vad har varit helgens stora nyhet då...Anna Nicole Smiths död? Öhhh, låt mig tänka efter....?!?! Neeej! Det är väl inget att snacka om. Jag känner ingen empati för henne det minsta. Hon har väl knarkat ihjäl sig, så då får hon skylla sig själv. Inte mer med det PUNKT

Nej tacka vet jag Anja Pärson! Det finns inte mycket mer att säga om henne än att hon rockar!

Läste även att var
femte hyresgäst har bråkat i tvättstugan. Ja, det tror jag säkerligen, för när det finns så mycket bittra människor runt om i Sverige som inte har mycket annat att tänka på än tvätt och tvättstugor så blir tyvärr resultatet sådant. Jag och Sulan råkade ut för en sådan bittertant hemma i Jönkan. Minns du Sulan?? Nej, bort med alla bittra människor och inför en värld med bara glada skratt och lyckliga människor. Det är nämligen så enkelt, att det är endast dig själv du kan skylla din lycka/olycka på. Är det något du inte trivs med, så ändra din tillvaro. Bryt upp! Så enkelt är det! Det är endast du som bestämmer över dig själv och du har vilken möjlighet du vill över att göra något åt saken!

Ska även tillägga att min lägenhet numera är en fröjd för både öga och näsa! Sofia har agerat städtant och är mycket nöjd med resultatet!

/Sofia

Bitter


Kommentarer
Postat av: Annie

Håller inte riktigt med de där om Anna måste jag säga, men kul att du mår så bra för övrigt!! :D

Postat av: Sulan

haha de är klart man inte glömmer de, sur-kärringar finns de gott om i de här huset. Dom måste verkligen vara bittra över sitt liv..men ta fan inte ut de över oss !! Vi saknade dig här förra helgen..men de får bli en värsting fest vid påsk så alla kan träffas :D Nu e de plugg som gäller ligger grymt efter.. pussen o kramen sulan

2007-02-12 @ 09:36:17
URL: http://ninzan.com
Postat av: Tess

härliga helg å ja e inte bitter alls... ;)
kram kram

2007-02-12 @ 23:02:43
URL: http://misshallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback