Håååårdrock!

Jaaaaa, guuud vad jag saknar sommaren nu. Nu har det varit vinter nog. Men det bästa är att det går så nedrans snabbt, snart så är det vår faktiskt. Det är inte långt tills dess, och våren är riktigt, riktigt vacker.

Jag saknar att spela kubb i Munksjöparken om kvällarna, och sedan går man in och fortsätter festen för att sedan gå vidare till Twin. Jag saknar de hårdrocksfester/kvällar vi brukade ha, jag och killarna i Jönkan. Alltid lika roligt! För att inte tala om att ligga och pressa på Vätterstranden och förbättra brännan för var dag. Det är inför denna strand jag tränar *skrattar*.

Min vän Danielsan och jag på en rockkonsert i somras.
danielsan o jag

Danielsan o jag rockar

Idag blir det träning och sedan plugg för hela slanten. Se, jag har fortfarande inte svängt mina lurviga på krogen ännu. Imponerad av mig själv må jag säga.


Dagens låt: Dia Psalma - Luft

Kärlek
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Danielsan!

Hehe, löve!

Danielsan vill också ha sommar!! särskilt nu när jag e tvungen att cykla överallt för bilen e inte riktigt kry, stackarn

Räknar ner till värmen,
hårdrockskramar påre!

Postat av: Annie

Älskar "Luft"! En väldigt bra låt!

För övrigt har jag inga bra erfarenheter av Vätterstranden, de är ju så nedrans kallt! :P Då är Vänern ... hehe...

2007-02-24 @ 16:02:07
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Annie

Flummade till de lite där, menade såklart att Vänern är varmare, och att jag föredrar de. Haha. Får nog skylla på att jag lider av sömnbrist och är bakis :P

2007-02-24 @ 16:05:31
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: jennie

läser dina bloggar nu. var ett tag sedan. ha,ha. skrattade det med toan, fy vad hemskt o likaså med tv´n. dest händer en del uppe hos dig minsann... ha,ha. kul det där med comodore 64 o alla gamla minnen man hade.
har precis jobbat en lång dag 9-22. ska strax gå o sova. ha det bra. kram syrran

2007-02-24 @ 22:56:31
Postat av: Sofia

Danielsan: inte för mkt efterfest på liljeholmen nu du =) haha

Annie: Men du! Vättern är underbar, speciellt stranden i jönkan. o det brukar faktiskt bli riktigt varmt. du får komma i sommar o hälsa på =)

Jennie: hahahaha, jag vet! så nu har jag ingen tv längre i sovrummet. o du skulle sett mitt badrum! hahaha. kommer du ihåg puch dakotan, du hade den mintgrön först! hoppas ni o Melissa mår bra! kraaaam

2007-02-24 @ 23:53:11
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Danielsan!

sofia, va hos en kompis o förfestade som hade lägeneht tvärsemot Miss E, haha... fan va de e svårt att sluta tänka..
damn
men snart får man besök här iaf.. alltid nått
kramis

2007-02-25 @ 01:17:46
URL: http://tjena.net
Postat av: Sofia

What the??????
vem kommer till dig så här på nattkvisten??? nu blir jag ju nyfiken??
ähhh, lägg ner Miss E. hon e inte värd dig! bättre med Miss C! hehehe, det ska jag styra upp när du kommer hit snart!
kraaaam kraaam

2007-02-25 @ 01:31:28
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Japp jag hänger ju i Jönköping/Huskvarna ibland ;)
Släktingar is the shit... eller? :P

2007-02-25 @ 03:54:19
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback