Jag är bitter!!

Ja! Jag är bitter! Bitter än den bittraste tanten som jag hade som granne i min förra lägenhet. Jag är som Tobbe K (Tobbe i Köping), ont i hela kroppen, det har gått sönder! Varje gång jag reser mig upp bultar mitt huvud så det känns som om det ska gå i bitar. Mat kan jag knappt få i mig för halsen gör så ont, varje gång jag ska svälja rinner tårar! TYCK SYND OM MIG!!! Jag har förhoppningar att Tobbe (inte Köping) ska komma o göra allt bra ikväll! Idag är febern dock bara runt 38 grader, igår var det 39. Så det tar sig sa mordbrännaren. Idag skulle jag nog likna mig som en säck potatis: ful och eländig!

potatis

Som om inte detta var nog! Idag fick jag hem ett brev om en av mina största fobier. Svimmar varje gång och jag hatar det över allt annat. Gynekologisk cellprovtagning. Oooooo nu ska jag behöva våndas över detta i flera veckor med! Fan! "Alla kvinnor mellan 23 och 59 år blir erbjudna gynekologisk cellprovtagning. Provet ger möjlighet att upptäcka förändringar som kan leda till cancer i livmoderhalsen. Genom regelbundna provtagningar kan utvecklingen till cancer upptäckas, åtgärdas och förhindras."


Elfen flyttar idag från madrassen på mitt golv. Tråkigt, för nu när jag har varit sjuk har det varit kul med sällskap. Även om jag kanske inte varit så sällskaplig direkt. Men ändå!

Jo något som är lite skoj då iaf! Det är att skidorna är mina! Skulle in i slutet på veckan och hämta dem. Men det får bli nästa vecka då! Ett bra pris fick jag med. Känns rätt gött faktiskt!

Nu ska jag krypa till soffan, dra en filt över huvudet och hoppas på att nästa gång jag vaknar, så är det fredag och jag är pigg som den piggaste av de piggaste!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: holms

Jag lovar att försöka göra allt bra...men jag vet inte om jag vågar vara i din närhet nu när du är så sjuk... :( Krya på dej hjärtat...Puss!!

Postat av: Sofia

Tobias: Mmmm godingen. Lite bra gjorde du det iaf. Tyvärr var nog halsen för dålig för att tabletterna skulle hjälpa. Men tack ändå =) PUSS!

2007-02-02 @ 11:34:34
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback