Lyckligast!!

Igår blev jag den lyckligaste människan som strövar runt på denna vackra och underbara planet. Det kommer jag även att vara långt in på sommaren! JAG FICK BILJETTER TILL METALLICA!! Biljetterna släpptes kl. 9 igår. Så jag ringde och ringde, ringde och ringde. Upptaget hela tiden. Så jag ringde och ringde, ringde och ringde. Fredrik försökte även han ringa medans han försökte komma in på Ticnets hemsida, som det var KÖ TILL?!?!? Kl 9.20 lyckades jag på något sätt att komma fram till telefonkön. Wiiii! Problemet var bara att jag var tvungen att gå hemifrån kl. 9.40 för jag skulle ha seminarium.
- Skit i seminariet säger Fredrik. Jooo, det hade jag ju så klart gjort, Metallica skulle gått före! Kl. 9.20 kommer jag fram och önskar maxantalet biljetter, 6 st. Men hon hittade bara 4 st. eftersom de nästan var slut. Men helt plötsligt poppar det upp lediga biljetter så jag får loss 6 biljetter kl. 9.43 och 2 minuter senare var alla biljetter slut! Så jag kom halvspringande till skolan och var så lyrisk så att ord saknas. Det här mina vänner, det är stort! Den 11.e, 12.e och 13.e juli kommer vi att rocka fett! Det blir jag, Tess, Lojan, Daniel, Fredrik och Linda!

Jag tror att hon där uppe gillar mig och uppskattar mitt nya leverne och min studiemotivation. Därför ser jag dessa biljetter som en skänk från ovan, och tackar ödmjukast Fröken Molnsvävare! Avundsjuka?? Ja, det hoppas jag fan då, det borde ni vara!!

Från Expressen
Metallica-biljetter slut på 45 minuter
Alla biljetter till Metallicas konsert på Stockholms stadion den 12 juli har tagit slut.
De 31 000 biljetter som släpptes klockan nio på måndagen var borta 45 minuter senare.
- Det här är definitivt ett av de hetaste släppen någonsin, säger Ticnets vd Mats Brandt.

Metallica


----------------------------------------------------------------

Idag ska min vän Gunde (läs Jenny) ge sig på HalvVasan 45 km. Mäkta imponerad över hennes kämparglöd och envishet kommer jag att följa hennes färd mot mål via Internet. Hon kämpar nog för fulla muggar just nu: www.vasaloppet.se, klicka på resultat (HalvVasan), startnummet 1925. Jag kan inte annat än att citera Tess på detta: "Varför utsätta sig för något dylikt????".

Dagens låt: Metallica - Fuel


Keep on rockin'
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Faaan vad roligt för er vännen, hoppas ni får sjukt kul!

Postat av: Anonym

häftigt att ni fick biljetterna dit.
oj att jenny fixade vasaloppet på så kort tid 5,26 stod det. inte dåligt. skulle jag aldrig orkat med. hon är inte dålig hon... har du pratat med henne ?
oj vad trött jag är , melissa var vaken en del inatt så jag ska nog lägga mig om nån timme här. ha det bra. kram

2007-02-27 @ 21:08:58
Postat av: Sofia

Annie:) Ja visst är det skoj! skit bli SJUKTkul! kraam

Syrran: Kul att du skaffat blogg på familjeliv så jag kan följa vad Melissa sysslar med. Kan även andra läsa den som inte är medlem där? Tänkte jag kunde länkat till den annars? kraam

2007-02-27 @ 22:11:42
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Danielsan!

så hårdrock! bra jobbat sofia!!
ses snart! kram

2007-02-28 @ 17:50:38
URL: http://tjena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback