METALLICA (igen)

Jag blir så salig och helt till mig när jag sitter här i min något nystädade lägenhet och lyssnar på Metallica. Finns det något bättre? Ja fy fan för vilken upplevelse jag/vi kommer att vara med om i sommar! Som sagt, innan måndag ska ni höra av er ni andra som vill med. För på måndag morgon kommer vi (eller Fredrik) att ligga på telefonen för att få biljetter!

Ohhhh


För er som inte vet, så kommer fröken Sofia att spendera sommaren i Jönköping, med mitt jobb med ungdomarna. Ska bli jätte skoj! Saknar ju min systerdotter Melissa något så förbannat! och alla vänner där hemma, så måste ju vara hemma och umgås! Jag kommer även hem till påsk. Så då kan vi ses! Sedan är det ju även så här mina vänner, att på påskafton blir det fetingFEST i min gamla lägenhet som numera Tommy och Nina innehar. Så då är ni alla hjärtligt välkomna! Å mina och Tommys och Ninas vägnar. Hoppas extra på Skåne- Halmstad och Västerviksfolk!?!?!

Jag och Melissa sommaren 2006
melissa o jag

Fick förresten ett mycket trevligt samtal från Johan (av mig kallad Tusse) nu ikväll, han har nämnts här i bloggen förut. Han bor ju inte i stan direkt. Men vi får se vad som händer och sker....  =)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite om det sociala landskapet.

puss

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Ankisen

hmm.. gillar inte direkt metallica,men det kunde ju vart skoj å se dom bara för att liksom..
Vi får se.. jag ska fundera på saken..
Massa kramar.. Ses imorn..

2007-02-23 @ 11:14:10
Postat av: Sulan

Jehooo, så de är spikat nu att du ska ta jobbet med ungdomarna..då får vi hänga o slänga i sommar o hitte på en massa skoja ting, ja ska själv på intervju på intensiv avdelningen på Ryhov..hoppas ja lyckas få de för då blir ja kvar här minst halva sommaren !! vi hörs av snart, ja kanske borde nämna i min blogg me att vi ska ha fest i påsk =) pussen o kramen Sulan

Postat av: Annie

Tycker den bilden på dig och Melissa är sååå fin!!

2007-02-23 @ 14:51:28
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Ankan: Hur i hela världen kan man inte gilla metallica? Klart du ska med, så ska jag lära dig ett och annat! För det här funkar inte!

Suuulan: Jaaaaaaaa!!!! Vilken härlig sommar det kommer att bli! Va fan, ska du på intervju där??? SHIT! SKOJ! Ja nämn i din blogg om festen du med, så ska vi styra upp saker o ting!

Annie: ooo vad du är snäll =) Visst e den fin. hon e bäst! o jag är nog den bästa moster o gudmor hon kan ha =)

2007-02-23 @ 17:51:08
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Tess

jihaaaa... håller tummarna att vi får biljetter t metallica asså =) fan va skoj! å att jag får jobbet!
puss å kram

2007-02-23 @ 23:53:19
URL: http://misshallon.blogg.se
Postat av: Annie

Angående de du skrev...
Men självklart är du den bästa!!!!
*kramar om*

2007-02-24 @ 00:59:45
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: lojjan

tjena bruttan...
hoppas allt e bäst,, här tuffar det på mot våren,, jippie!! terras ringde mej i går å fråga om ja skulle me på metallica,, de vore ju grymt sa grisen..:)
ska ringa henne i kväll om ja komma i håg å ge besked,..
hur gåre me boysenn då??
jag har kvar min än,, de går fint..
förresten apropå gitarr spelningen ,,
det går lite trögt än så länge ,, den har inte fått sett dags ljus på en vecka nu..
men funderar på å ta privat lektioner så jag kan komma till örebro å spela för er sen..:)
puss å kram,,

2007-02-24 @ 11:39:11
Postat av: Danielsan!

METALLICA! oh la laaa

Sommaren e räddad.. får hoppas det går bra med biljettköpet nu!

Ha en bra dag sofiasan! själv hade jag en karatefylla igår så sitter här me fin huvuddunk
Kraam!

2007-02-24 @ 11:51:24
URL: http://tjena.net
Postat av: Sofia

Tess: Ja tänk vad nice om du får jobbet alltså! Vilken helt underbar sommar det kommer att bli! Ooooo Metallica med, ord saknas. Hoppas hoppas vi får biljetter.

Annie: Kan inte du måla ngt till mig??? *ler* kraaam

Lojjan: tja bruuuuden! hehehehe, det där med gitarren asså. det tror jag när jag hör det. jag betvivlar. neeej nu ska jag inte vara sån! kom hit snart!

Danielsan: Jaaaaaaaaaaa! sommaren e räddad. soffan kommer hem ;-)

2007-02-24 @ 15:59:27
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback