Metallica!!!!!!!

I kväll fick jag höra det bästa av det bästa av Daniel! På MÅNDAG! Släpps biljetterna till Metallica som ska spela i Stockholm den 12 juli! Wiiiiii! En av mina drömmar. Oooohhh fy fan vad grymt alltså, kommer man någonsin att vara med om något mäktigare?? Fler som är på?!?!? I så fall får ni höra av er innan måndag så får vi styra upp saker och ting! Ohhh herre är det enda jag kan säga! Wiiiiiiii!

Så var det ju det här med gymmet och träningen då....hrmf, ska det vara så nedrans svårt att ta sig dit dit?!?! Nej nu är det ändring för beach 2007 närmar sig. Efter mycket om och men och försök till undanflykter hit och dit så släpade (bokstavligen släpade) jag med Tess till träningen! Och vad skönt det var! Vi träffade även på Borna och Mackan på gymmet som sa att de måste ta tag i träningen de med. Så nu tänkte jag och Tess att vi skulle ha en liten tävling med dessa grabbar =) Vem som kommer träna mest och vem som bangar! Det blir spinning i vilket fall nästa vecka för oss fyra, så vi får se vem som svettas mest!

Hrmf, när jag och Tess satt och avnjut vår smörgås och kaffe på cafét kom Peter Pan, han frågade om vi skulle ut ikväll. Neeej! Svarar vi i kör, sedan säger Tess att vi har blivit stilade tjejer nu ju! Ohh herregud säger Peter Pan och tog sig på huvudet och gick iväg. Vaddå då liksom?? När vi senare stöter på Gussing, frågar även han om utgång. Neej, säger vi igen.....vi har blivit stilade tjejer nu ju. Gussing sa att han inte trodde på oss.....hrmf....vad är detta???? Jaja, tanken var att det inte skulle vara någon utgång innan tentan. Det ska jag hålla. PUNKT (fast veckan är ju inte slut ännu).

Dagens låt: Metallica - Hero Of The Day

/Sofia

Kommentarer
Postat av: B+orna

bangar aldrig spinning :)
skål kapten :)

2007-02-21 @ 23:24:33
Postat av: Tess

hehehehe... tess + sofia = nyktert t den 3 mars och massa träning... hmmmm ???? det ska banne mig gå! måste tänka på beach 2007 nu asså! ner med en massa kilon... detta går banne mig inte!
puss & kram

Postat av: Sofia

borna: nuuuu du! nu jäklar ska de tränas =)

tess: ja nu har vi ju dessa herrar att tävla med, så då lär det ju inte bli annat än bra. hehehe. och visst fan ska vi klara oss till 3.e mars???

pussen o kramen

2007-02-22 @ 10:52:35
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Beach 2007 är ett bra mål!!! :D *asg*

2007-02-22 @ 13:52:57
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback