Pooooliser!

Söndagen avslutades sent på natten med trevligt sällskap, men vad trött jag var och skrattade som aldrig förr, det var nästan så jag hade träningsvärk i magen på måndag. Ska skriva lite om de olika kommentarerna som fick mig att skratta så en annan dag. Det är i alla fall Tess som tänker till.

Måndagen spenderade jag hemma hos Tess på dagen, med att läsa några sidor, sova lite, dricka lite kaffe, äta lite. Sedan var tanken att vi skulle ta en fika på stan med de trevliga herrarna A och J. Fika my ass! Det slutade med ett ex. antal vinflaskor och öl senare, alldeles för tidigt en måndag tyckte vi. Så på något sätt fick vi den briljanta idéen att ha efterfest hos mig. Den efterfesten slutade inte tidigt vill jag lova. Men gittarer, trevligt sällskap och glada skratt gjorde faktiskt kvällen till en mycket bra kväll!

Tisdagen, jooo...Ankan skyndade hit efter sin föreläsning och ville höra skvaller från vår efterfest, hon hade ju gått hem tidigare eftersom hon ska vara lite sådär....präktig ibland. *skrattar* Men jag älskar Ankan för att hon är det! I vilket fall kom hon hit och styrde upp mina och Tess tankar och sedan blev det kväll och tisdag innebär Babar. Eftersom fröken Sofia aldrig har testat Babar en tisdag så lät det lite lockande. Det är ju även så att tisdagar på Babar innan kl. 00 även innebär halva priset på allt. Så vi köpte på oss ett lass öl. Måste berätta att jag någongång under söndagen berättade att jag har en förkärlek till poliser. Och döm om min förvåning när herrarna A och J dyker upp som poliser =) Så det var mycket tur att jag tog mitt förnuft till fånga och följde med, annars hade jag missat denna vackra syn.

Onsdag idag, som för många innebär Strömpis. Men för vår del så blev det fotboll på Pitchers. Inte för att jag tittade på fotboll. Men jag åt mat och drack vatten! En go kväll. Dock så är min lägenhet ett bevis på  jag har försummat min lägenhet alldeles för mycket de senaste dagarna. Det är mycket städning och diskning som gäller. Men det är morgondagens bekymmer.

Tess och jag äter lite mumma på måndagen
jag o tess mat

Lite senare på kvällen
vi

Visst är de snygga? =)
Poliserna på Babar

Och en polis som spelar gitarr =)
Polisen med gitarr

Tess och moi på Babar
Tess o jag

Ankan!
Ankan

Tess och jag på Babar igen
Tess och jaaag


Nu är det även så att dessa dagar har varit mycket trevliga och händelserika faktiskt! Men från och med imorgon ska det bli ordning på taket igen! Det blir promenader, plugg och träning som gäller! Så nu är det sömn för Sofia! Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter och nya krafter.

sova2

Godnatt
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Ankisen

Jag älskar att vara den präktiga av oss tre..
Love ya..
Puss

2007-02-08 @ 10:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback