Räkor och skrikande tuppar

Igår hade vi en räk-kväll i goda vänners lag. Mycket trevligt och mycket gott. Allt avslutades med en kladdekaga (som Fredrik skulle sagt). Kvällens höjdpunkt var nog när två herrar dök upp, med sig hade de en skrikande tupp?!?!? Den gal och pep och lät riktigt bedrövad. Men rolig var den.

skrikande tupp


Idag ska jag agera plugg- tvätt- och städtant. Tog en morgonpromenad med min mp3 fylld med The Sounds, men det var inte lätt att gå, för det var inte plogat på gångbanan. Träningsvärk har jag idag med, sååå skönt med träningsvärk!

Igår var det även Melodifestivalen, vi hade på det i bakgrunden, det gick riktigt bra för Andreas Johnson. Vet ni vad, jag är lite hemligt förälskad i denna man. Har varit det länge och tyckte det var dags med att gå ut med denna hemlighet. Kanske borde göra något åt det? Börja skriva kärleksbrev kanske?? Egentligen är han inte min typ av kille, men det ska nog fungera ändå? Sedan är jag även lite hemligt förälskad i Michael Michailoff, ni vet killen som var med i Fame Factory för en herrans många år sedan. Han är nog mer min stil och lite yngre än Andreas, så det får nog bli honom då i stället...??


Andreas Johnsson

Andreas vs Michael

michael michailoff


Dagens låt: Michael Michailoff - Lay all your love on me

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha!! Vilken rolig killsmak du har darling! Michael Michailoff, haha! ;)

Postat av: Fredrik

hehe, helt rätt... KLADDEKAAAAUUUGA heter det!!!

2007-02-26 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback