Rise and shine

Inatt sov jag så gott så att endast den ykligaste spädgrisen sov bättre!
Vaknade strax innan 11 med en sån där härlig känsla av att vara så utvilad. Tog mig en morgonpromenad med Tess och sedan en lång varm dusch. Nu har jag precit ätit frulle. Ska snart iväg till skolan för att plugga hela dagen. Kan meddela att vi satt och pluggade i skolan igår från 13-20. Mäkta imponerad av mig själv över att sitta där och trycka en hel fredag!

Igår gjorde jag något jag funderat på länge. Gick med i Miljöpartiet, eller jag gick faktiskt med i Gröna Studenter =) Det enda vettiga och det enda rätta! Sedan ringde jag även en del vänner jag inte pratat med på länge. Sedan städade jag och lagade en massa mat. Nu börjar det bli ordning på loftet!

Och vet ni vad! Jag tycker faktiskt att det ska bli kul att sitta och plugga hela dagen idag med. Det var mycket intressant allt jag läste om igår. Det handlar om hur du blir ditt "jag", hur du blir den du bli. Vad är det som har påverkat mig att bli den perfekta människan jag är? =) I vilket fall är det ju Sociologi jag läser nu. Så idag ska vi sitta i skolan från 14.30 och sedan ganska länge. Allt för att ingen ska kunna påverka oss att gå ut o partaja =)


Jag håller även tummarna för min vän som ska ha en dejt i kväll!


Här hoppar jag ut ur ett plan över Nya Zeeland
jag hoppar fallskärm

Faller ner mot marken
faller mot marken

Lev väl
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie

Det är alltid bra att engagera sig politiskt! =)

Postat av: jennie

kul att läsa o se alla bilderna. hann inte se så noga över sälen får se en annan dag. bra du är bättre ifrån sjukdomen. var det lunginflammation ? nu ska jag bege mig till jobbet. ute är det minus 14 grader nu... brrrr.

2007-02-11 @ 07:43:12
Postat av: Sofia

Annie: Ja visst är det! =) Och sedan när mina åsikter stämmer precis överrens med deras så är det det enda rätta!

Syrran: Kul att du kollade in! Bloggen uppdateras nästan varje dag, så fortsätt att titta!

2007-02-11 @ 13:33:27
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Absolut! Du är betydligt mera handlingskraftig än mig, jag har tänkt gå med i ett ungdomsförbund sen jag var femton men inte fått tummen ur riktigt :P

2007-02-11 @ 21:27:40
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback