Strutsar i luften!

Så har vi de roliga citaten som fått mig att skratta så mycket att jag fick träningsvärk i magen.

Saxat från Antony

Antony säger att han gärna hade velat träffa Gandhi om han hade kunnat.
Fröken X: - Min lärare har träffat Gandhi flera gånger.
Antony ser mycket skeptisk ut..
Fröken X - Nej nej.. jag menar ju Buddha.
(Hon menade egentligen Dalai Lama)

Senare på kvällen kör vi gåtor..
Gåtan lyder:
Vem måste till och med påven ta av sig hatten för.
Fröken X - Gud.... Eller iofs..... Han kanske inte är troende??

En annan gåta.
Var ligger tuppen som varmast?
Fröken X. - På ägget.

En till gåta. Vad har vingar och rygg men kan varken flyga eller ligga?
Sofia - En struts?
Antony - Jo men den skulle ju inte kunna ligga.
Fröken X - Men hallå!! En struts kan ju visst flyga!!

struts

Jag skulle då gärna se den här kolossen på 150-200 kg flyga =)

struts


Kommentarer
Postat av: Ankisen

HAHAHAHAHAHAHA....
Du den där fröken X verkar ganska blåst...
Tur att vi inte e kompis med henne... ;)
Puss å kram

2007-02-09 @ 09:48:10
Postat av: Tess

hehehe... hon som sagt dom kommentarerna kan ju inte vara riktigt 100! Vem kläcker ur sig såna comments liksom... hahahahaha
Ha en bra dag Kvarnis! Bibblan all day long!
Kram Tess

Postat av: Susanne

Tittar in på din blogg! Kul att du har det bra!! För det ser jag att du har gumman!
Var rädd om dej!

Kram!!!
Susanne

2007-02-09 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback