-13 grader och 3 par byxor

Ja Ave Maria!
Skulle gå på min morgonpromenad och avläser -13 på termometern. 3 par byxor, flera tröjor och en tjock jacka senare pulsade jag iväg i snön. Eftersom jag är speed när jag går, så blev det svettigt efter 5 min. Men det var en oerhört nice promenad! Bra musik i lurarna och lite sällskap av Tess, sol skiner, snö, snö snö och vitt överallt. Nu sitter jag och avnjuter min frukost och mitt morgonkaffe. På ett bätte sätt kan man inte börja en dag på.

Något helt annat som är skoj, är att förrförra veckan ringde en Elf mig! Hon hade kommit in här i Öret, så några dagar senare låg hon här på en madrass i min lägenhet! Hallå! En ELF!! För er som inte vet, så är Elfen en av de personer som jag lärde känna i Australien, och just denna lilla Elf reste jag tillsammans större delen av tiden. Hur Elfen fick sitt smeknamn (hon heter Catalina) är en annan historia! Men kul är det i alla fall att en Elf numera befolkar Örebro.

Jag har kommit på att jag sover så dåligt för jag är understimulerad! Därför börjar jag nu ta tag i träningen på allvar! Gårdagen gick i "sköna-dagens" tecken! Promenad, träning på gymmet, solning, bastu och sedan taco-kväll med girlsen. Jag visade även resefilmen IGEN, plus min fallskärmshoppningsfilm. Mattias är en riktigt Bäver han, som har gjort den eminenta filmen!

Dagens låt: The Sounds - Painted by numbers

Här är Sälengänget förresten! Nyår 2006
Tess, Ankan, Jag, Lojjan, Roofy och Gunde

de sex sexiga systrarna


Kommentarer
Postat av: Annie

Hehe... Vad söta ni är på bilden och glada är ni med! :D

Postat av: Anonym

hehe! Tackar! Vi är nog så glada för att vi hade så grymt skoj ;)
Utgång till helgen Annie??

2007-01-25 @ 18:37:09
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Japp de är klart att de blir! Själv då? *kram*

2007-01-25 @ 21:26:48
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Jajemän! Men det blir på lörd. för min del! Vet du ngt skoj som händer? Vi kan ju höras framåt lördag o se vad som sker! Jag ska inte till Kåren iaf. Kram kram

2007-01-25 @ 23:10:54
Postat av: Annie

Andrea tipsade om de som är på Kåren på lördag så blir förfest där. Fast ni ville inte dit eller...? Kramar!

2007-01-26 @ 09:15:16
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback