Skidgubbar och Thailändskor

Idag ska jag till "skidgubben" för att se om han har några skidor han vill sälja mig! Eventuellt så blir det Sälen igen nästa torsdag med ett gäng tjejer =) Och har jag då dessa nya skidor kommer jag att åka så snabbt att inte ens hon som sitter där uppe på molnen hinner se mig! ;-)

Här är en bild på mig och Naken Duck i Sälen under nyår. Hehehe, det finns även en historia om hur Ankan fick sitt smeknamn Naken Duck, men även detta är en annan historia.
Jag och Ankan Sälen



Vet ni vad! Planer börjar faktiskt smidas för en ny resa. Ok jo visst, det lär ju dröja mer än ett år eftersom pengar måste drösa in på kontot först, sedan måste man ju även ta lite studieuppehåll. Den som vill får hänga på. Denna gång hade jag tänkt att ta Thailand, Kambodja, Vietnamn och Laos under 3-4 månader. Som sagt, den som vill får hänga på! Indien är dock ett land jag vill besöka, men det får bli på nästa resa antar jag.


Vattenkrig i Thailand under deras nyår, som de firar med en veckas vattenkrig.
Vattenkrig - thailand

Januari-månads låt: Punkdrömmar - Ingenting

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Ankisen

Va fan har du lagt upp den där fula bilden på mig för... ? hahahaha... Aja.. Ligger hemma å grämer mig för att sthlm inte blev av.. precis som allt annat.. En sån där dag då man inte vill ta itu med någonting alls...
Massa kramar/ankisen

2007-01-30 @ 15:06:01
Postat av: Sofia

Ankan! Du är så fin hur mkt handdukar du än har på huvudet eller hur osminkad du nu är! Det vet du ju =) Jag vet hur sådana dagar ser ut faktiskt, tyvärr är det inget roliga alls. Men du! Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke, sedan är det så att även bakom gråa moln är himlen alltid blå! Puss

Postat av: Annie

Ta de lugnt i backarna Fia-Lotta! Vi vill inte se några brutna ben när du kommer tebax! =)

2007-01-31 @ 10:55:52
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sulan

FÖR BÖVELEN !!!!! smider du reseplaner?!?!?!? ja e så in i f-----n sugen på att resa så de finns inte !!!! ja ryser i hela kroppen när ja tänker på OZ resan.. krya på dig *KRAM*

2007-01-31 @ 15:57:58
URL: http://ninzan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback