It's Raining Men

 Nu är jag så nedrans trött på det här regnet. Trött så att ord saknas *muttrar*. Nej, blir inte vädret bättre snart så lär det bli en restresa innan sommaren är slut. Så är det bara!

Jag och Tess, vi har våra planer. Det är alltid ngt på gång när vi två sitter och filosoferar och kommer på något skoj. Grejen är också att vi genomför de mesta av våra planer. Så det är inte bara en massa snack. Det fungerar riktigt bra att bo ihop under sommaren, inga problem alls! Trots att vi bor i en 1.a.

Till helgen lutar det åt Skåne, Öland eller Gotland. Om vi nu inte stannar kvar i Jönkan vill säga. Men Kalles poolparty på lördag nere i S-town låter riktigt skoj!! Hoppas nu bara inte att det regnar, fast har man redan bikini på sig så gör det inte så mkt?!?!

I helgen hade vi en liten  "tillställning" i vår penthouse. Det blev lyckat! Tack ni som var här. Olearys var riktigt nice det med!

Gick av jobbet i morse, och såg fram emot några sköna lediga dagar. Men...i regnet?!?!? Jag blir bara så uttråkad av att titta ut. Så trött att jag går till fönstret, konstaterar att det regnar. Återgår till soffan. Sitter där och degar. Går till fönstret 30 min senare. Konstaterar att det regnar. Går till sängen och vilar lite. Efter ytterligare 1 timme går jag till fönstret. Svär och konstaterar att det regnar. Återgår till soffan och fortsätter att läsa min bok. Så här håller det på. Så nu ska jag väl trotsa regnet och gå ut och gå. Men....i detta fall, är jag rädd för att det är mycket snack och lite hockey. För när jag väl betsämmer mig för att gå ut och gå, och tittar ut genom fönstret. Så intalar jag mig att det regnar alldeles för mycket för att jag ska ta en promenad. Svär ännu högre, och återgår till soffan.

Dagens låt: It's Raining Men - Weather Girls

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sulan

Roligt att ni trivs i Jönkan !! Hoppas ni hade de skoj på O Learys...verkar ju faktiskt va ett bra ställe, får kanske börja gå dit lite mer, ha de så bra...kramen

Postat av: lojjan

hihi,, kan trösta dej me att de "äntligen" regnar här med...
vi har nog inte sett regn på hur länge som helst nu...
ja ni å era planer ,, men snart är det den stora dagen med D!!! jippie!!
nu ska ja åka å rida på pållen,,
(hade hellre ridit på pålle) han kallas så han i takida,,,hihi)..
ha de pöss å kjam

2007-07-04 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback