Jag 25 år!!!

Idag blir man "tant" då!

Jag och Ankan kom upp till Huddik igår kväll där Lojjan och Tess mötte oss. Sen for vi vidare till Delsbo. Här har vi nu varit i den underbara stugan som ligger vid vattnet. Ingen vatten och el, men öppen spis. Här upp i Norrland (ja, södra Norrland), så är det ju ljust nu nästan dygnet runt, så det gör inget. Underbart väder så att ord saknas, vi har spenderat dagen på en brygga i vattnet.

Nu har vi käkat lite mat med Tess föräldrar. Mycket gott, snart blir det cheescake och sedan ska vi åter iväg till stugan igen och tända brasan.

Jag måste berätta om gårdagen, eller..i går natt, då klockslaget blev min födelsedag. Då satt vi ute i en stuga hos en som heter Micke och drack lite öl. Han Micke såg ut som en pirat, han hade en sån där piratlapp över ögat. Men i vilket fall....de som befann sig ute i den där stugan var precis tagna som ur filmen Jägarna! De intriger som utspelade sig i denna gamla stuga mitt ute i skogen, de är inte att leka med. Under mina första tre timmar uppe i "Norrland" blev alla mina fördommar bekräftade. Sicken mentalitet. Trodde inte det skulle skilja så mycket, men det gör det verkligen...

Imorgon blir det eventuellt en utgång på Statt i Huddik, sen på fredag är det något som heter Motorgårn. Och vad det är för ställe, det kan nog bara namnet svara på. Det är en lada mitt ute på vischan där dessa "Jägarfilurer" samlas. Så blir det inte Sthlm kanske vi undersöker detta ställe. Enligt Tess är det visst skitkul!

Nehe, nu ska jag vara social!

Kram
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Skit också... missade de. Grattis i efterskott!!!

Postat av: Susanne

Grattis lilla Soffan!!!!!!!! Tant? vad är jag då:)
Kram på dej! Hoppas vi ses i sommar!
Susanne

2007-06-08 @ 09:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback