Bajs dag! Men vi har i alla fall tur med vädret....

Sittningen igår visade sig bli mycket lyckad. Och jag fick världens godaste pasta! Har aldrig ätit så god pasta i hela mitt liv, undra vad de hade i den??? Någon form av god ost tror jag. Tack Maggan för att du kunde ordna biljett till oss i sista stund! Synd bara att man inte vann mannen och spa't på budgivningen. För det hade verkligen gjort kvällen.

Jag stötte på något intressant igår på Strömpis. En person jag inte alls kände igen från början, men de visa sig ju att han var en riktig goding.

Nu hänger jag på Kotten, här har jag hängt nästan hela dagen. Jag och Tess vältrar oss i vår ångest....Hrmf. Sedan sitter vi och försöker lösa problemet om alla våra frågor inför tentan. Man kanske skulle köra en Antony?? Plugga ett helt dygn, så det blir flera dags pluggande samtidigt??

Nu kom Ankan och Marie på besök här, det underlättar vår ångest lite. 
HV på tv, och det går bra för dem. Kul, sådant gillar jag. 

Tusse är sjuk, någon värre form av halsfluss. Så något besök av Tusse får varken Örebro eller Sofia i helgen. Krya på dig Mr Cop.

-------------------------------------------------------------------------------------

- Men Per lille. Vad gör du i skåpet?
- Jag leker Periskop...

- Men Therese lille. Vad gör du under stolen?
- Jag leker Therese under stol....

- Men Soffan lille. Vad gör du i soffan?
- Jag leker Soffan i soffan.....

- Men Ankan lille. Vad gör du på gåsen?
- Jag leker Anka på Gås....

- Men Marie lille. Vad gör du med kexet?
- Jag leker Mariekex...


Dagens låt: BLANKT......har inte lyssnat på musik på hela dagen.....

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Klart du ska hänga på Kotten, Kotten is the shit!! :P *puss på dig*

Postat av: Sofia

Annie: Ja visst e de bra uppe hos er. Vilket nr bor du på??
puss o kram

2007-03-30 @ 18:39:57
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback