Bruno is the man!

Jag har egentligen hundra andra saker att göra...men väljer att skjuta upp dem till morgondagen! Eller övermorgon kanske. För nu är det snart läggdags och trött som få är jag!

Jag har fått påtryckningar om att jag tjatar alldeles för mycket om Bruno, ni vet cykelhandlaren! Bruno hit, och Bruno dit! Grejen är att han är en gammal man som mekar med cyklar och fixar skidor och grejar. Skulle kunna se honom som en av mig. Ni vet! Fixare! Han är som min pappa med. Ni vet! Fixare! I vilket fall tänkte jag ta med min cykel till Bruno för att kolla om han kan få upp mitt lås. Det är så, att mina cykelnycklar har blivit kraaas varje gång jag har kastat ut dem ur fönstret. Så nu är min cykel obrukbar. Men för att se om jag kan knäcka Bruno, så har jag nu släpat upp min cykel så den står här i min lägenhet. Tänkte lösa låsproblemet inom en väldigt snar framtid. Sedan tänkte jag olja kjedan och byta lysen. Ni vet! Sånt där som fixare gör!! Man kallas inte fixare för intet...Det värsta är, om jag inte får upp låset. Om jag misslyckas (onda tanke)! Då måste jag köpa någon....vad sa pappa, vinkelslip?? Eller inte vet jag, men något måste jag köpa för att ta bort låshelvetet med! Imorgon ska jag i alla fall till "Bruno the man" och köpa mina skidor!

What to say, what to say! Om matchen HV71-Brynäs. Fyyy fan vilken match! Massa fight blev det med. Hehehehe. Ingen mes-sport det där inte. Bäst av allt, eller kanske sämst av allt, det var Brynäscoachen Leif Brook som gick ut på isen och visade finger. Game misconduct fick Brook och fick inte coacha från båset mer under matchen. I vilket fall, en underhållande match som HV vann med 6-2. Jag sa ju att de skulle ta dessa två matcher. Nästa match är på fredag och på bortaplan....vilket menas att jag kommer att missa denna match eftersom jag ska på spexet....hrmf *arg*. Mmmm, mycket spännande börjar det bli. Jag sjuuuuuunger HÅÅÅÅÅÅVEEEEE. HVBLÅÅÅ ÄR DE BÄSTA! HEJA, HEJA, HEJAHEJA HÅÅÅÅVEEE!!

Träningen idag gick ypperligt! Ja shit vad jag sprang, och sprang och flåsade. Sedan lite vikter på det. Beach 2007, here I come... =) hahaha. Eller nja.....inte efter alla godsaker jag stoppar i mig!

Jo just...måste nämna...den dära T-u-s-s-e ni vet. Han hör av sig då och då och sätter lite griller i Sofias huvud...

"The flying Beaver" ringde idag!! Mer skånska har han lyckats lägga på med! I vilket fall får vi besök av Bävern och hans Nettan "hemma" i Jönköping över påsk! Jag hoppas på dig med Bönan???

Dagens låt: Here comes the sun - med valfri artist

Lev väl
/Sofia

Kommentarer
Postat av: holms

hur gick det när du skulle vara fixartant och fixa din digitalkamera =

Postat av: Annie

Haha. Vad duktig du är, fixar och donar med..haha...CYKELN.. hehe... ja de lät faktiskt ganska roligt! När du har fixat låset och startat egen cykelverkstad lovar jag att jag ska bli din första kund! Mitt lås behöver också ett handtag ;)

2007-03-15 @ 19:51:11
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback