Flintskallen Tess

Jaaaa....jo vars...jag hängde på Kotten hela kvällen igår. Man behöver inte göra något kul för att ha kul, för vi hade i alla fall jätte kul igår. Hemkörning av mat beställde vi med, så där sprack veckans träning. Sedan har jag smällt i mig massa choklad nu här hemma som Tess tvingade mig att köpa. Hon stoppade ner det i min korg på ICA, sedan när vi kom ut tryckte hon in det i min mun. Sedan tryckte hon min käke upp och ner så att jag skulle tugga. Neeej, ok då! Jag erkänner...köpte av fri vilja och har frossat i mängder här. Hallå, jag som knappt ens gillar choklad?????

Det jag konstaterade igår, det är att Tess är skitful som flintis. Tänk er henne som han SkallePer i Ronja Rövardotter. Ja många roliga skratt har jag fått. Så ful hon kunde bli, det är sanslöst! Hon som annars är sådär jätte jätte söt! =)

Jo just det, vi hade även en "battle-tävling" till Cypres Hills, Yo Yo Waz up Mother Fucker!
Vi är så otroligt understimulerade så att varje liten sak ter sig som den bästa komedi filmen. Men det blir en ändring på det efter imorgon! Tenta kl. 8-12, sedan är det åka av det!!

Just det, Lojjan ringde igår! Hon hade lärt sig intro till någon låt av Metallica på gitarr. Jag har även bokat in henne som trubadur så att hon kommer och spelar på min 25-års fest. Hon är fullbokad hela sommaren, så om någon vill ha henne spelandes måste ni skynda er.

En annan rolig sak är att jag fick höra att Jimmy + två andra grabbar, även de har fått biljetter till Metallica. Snacka om att mitt hårdrocksgäng börjar samlas!

Ytterligare en annan sak som är rolig, är att mina kära vänner Amelia och Danielsan och en annan nisse som heter Mange kommer från Jkpg till Öret imorgon! FEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSTTTTT! Oooooo vad skojs de ska bli!

Tess är bara för galen ibland. Men hon skyller alltid på kaffet när hon blir sådär crazy, oavsett om hon har druckit kaffe för 1 minut sedan eller för 3 timmar sen.
- Nu har jag hittat mina bovar säger Tess...det är kaffet och när jag är understimulerad....

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Lite choklad är inte hela världen Fia-Lotta! Du verkar ha haft en finfin dag för övrigt! *kram på dig vännen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback