Karatefylla!

Dani, Mani och Ami åker till Safi, resultatet blir följaden:
KARATEFYLLA

Glada i hågen dyker Jönköpings-gänget upp i min lägenheten. Dogge hade de tagit med sig också! Efter en kort visit på mitt favoritcafé Hälls anser vi att alkoholen bör förtäras! Senare framåt kvällen bar det vidare på en sing-star förfest, vilket var riktigt kul, och jo...jag sjöng en låt, fast tillsammans med min vänsterarm Tess, vi lyckades t.o.m kamma hem segern. Tror det var Danielsan vi battlade emot.

Väl ute på att stan tänkte vi ta oss in till krogen, men då fick Amelia för sig att börja studera rännstenar, bakgårdar och grus i centrala Örebro, och efter lite väl mycket studerande tyckte jag det var bäst att ta en taxi hem med Amelia, där lämnade jag henne för att åka tillbaka in till stan. Det var fullt överallt ute på krogen, så vi hamnade på Klaras. Jag tyckte det var en himla massa pengar att betala för det stället, och Ankan ville tydligen promt ha med mig in, så snälla Ankan betalde mitt inträde =) Tack!

På Klaras var det champange och dans och när vi väl kommer hem ganska sent på natten finner vi Amelia där jag hade lämnat henne. Hahahaha. På toalett golvet. Men bäst av allt är nog Amelia som efter att ha legat som ett slagt på toalett golvet i ett antal timmar, inser att hon har missat en utekväll. Så för att göra det bästa av situationen försöker hon rocka loss och stoja till det lite. Med uppknäppta byxor och skidorna i högsta hugg!

En riktigt karatefylla upplevde vi alla, men om man säger så här, karatefylla är efter igår/idag Amelias signum. Den stackars tjejen har spenderat våffeldagen med att springa mellan madrassen och toaletten. Det är nästan så illa att det börjar bli en stig mellan Amelias madrass och toaletten eftersom hon har sprungit där fram och tillbaka.

Våffeldagen idag har inneburit en hel del mängder våfflor. Traditionsbunden som jag är. Jag har fått inviga mitt våffeljärn och Tess har varit kungen i köket under dagen. Men!!! Hockeyn idag var riktigt jäkla bra! Tack HV! Ni tar det här, en riktigt bra match gjorde ni, fortsätta så!

Här nedan följer helgen i bilder!

Jag, Tess och Amelia på förfest
Jag, Tess och Amelia

Amelia och jag
Ami och jag

Danielsan sjunger lite
Daniel sjunger

Safi, Ami och Dani =)
Safi, Dani och Ami

Jag och Danielsan rockar. Danielsan, ögonen dina börjar snurra
Jag och Dani, rockers

Mange med champange
Mange halsar champange

Såhär fann vi Ami när vi kom hem
En karatefylla

Bästa bilden! Hunden, jag och Mange har trängt oss in på toan där Amelia ligger som ett slagt.
En karatefylla

Nu kör vi! Tycker Amelia kl 4 på natten då hon har missat en utekväll
Nu k?r vi!

Tess, våffelkungen gör våfflor till ett helt kompani
Tess e kungen av v?fflor

Ankan, Daniel och Mange mumsar våfflor
?ter v?fflor

Medans Amelia missar allt då hon ligger som ett slagt
Som ett slagt

Äntligen vår, och det har jag firat med att införskaffa nya glajjor. Me like!
Nya solglajjor



Trött men nöjd över helgen tänkte jag snart lägga mig för att ta igen lite sömn!
Tack alla vänner för en riktigt lyckad helg. Amelia, nästa gång får du ha avskaffat ditt intresse över att studera rännstenar och grus! Ses till påsk!

Dagens låt: Byz - Karatefylla

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Danielsan!

Hahah, tack för en toppenhelg safi,tassi,anki.. peter o alla andra coolingar!
Peter jag förstår om du e hemma o deppar över förlusten i singstar nu.. men det är bara att komma igen!
Och sofia o tess, jag tycker inte ni ska vara för stolta över eran seger.. hahah det räckte väl att kolla på mina ögon för att förstå att jag inte va kapabel till att sjunga :P


HV!!!!
Kjaamar

Postat av: Danielsan!

Måste bara tacka tess för dom dom goda våfflorna me!
Suppppprgott

2007-03-26 @ 00:19:46
URL: http://tjena.net
Postat av: Ankisen

Fy fan vilken hemsk bild.. Fattar inte vad jag gör.. Usch.. Men våfflorna va riktigt gooooooooda. Å vi får äta våfflor idag me för dom e inte slut.. Så jag kommer hem till dig sen.. MOAHAHAHA
Puss&Kram

2007-03-26 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback