Mat tack!

Maaat!
Vill jag bli bjuden på idag!
Något hemlagat och smaskigt gott. Jaja, en pizza skulle sitta fint det med.....Någon som känner sig manad?
Men jag lär väl göra pulvermos, soyakorvar och lite grönsaker kanske. Bläää!

I natt stod vi dock och lagade en mycket superb måltid med grabbarna på väster. Pasta med en killer pastasåsröra  A La SofiaTess.

Det var kul igår hos Johanna må jag säga! Som jag trodde, mycket okänt och trevligt folk. Vissa folk var iofs kända =) Blev förvånade när Gussing, Bettan och Therese satt där! Men Johanna och hennes roomies hade en riktigt nice och stor lägenhet. Tack Johanna för en kul fest! Man mår väl lite som man förtjänar idag. Jag har legat som ett slag här i soffan och insupit sömn.

Ta hand om er denna söndag. Skrik fram HV till seger. Tyvärr lär de väl bli webradion för min del. Antar att ingen är sugen på att följa med mig till stan för att se hockeyn, sedan är jag nog nästan för seg själv. Varför visar de inte den på kanaler som jag har, får det gå till så här?!?! *muttrar*

Dagens: Undrar om Ankor gillar Gäss?!?!?!

/Sofia


Sköna Brudar. Tess och två av lägenhetsinnehavarna, Maggan och Johanna
Sk?na brudar

En stycke Anka och en stycke jag (alias Ärtan av Bävern)
Ankan och jag

Fest jupp
51813-69

Therese, Tess, Karin och Gussing
51813-71

Ankan, Bettan, Therese, jag och Tess
51813-72

Kommentarer
Postat av: Ankisen

Hej..
Hmmm.. ankor gillar ankor har jag ju sagt för dom e lätta att prata med.. inga andra raser funkar..
/A

2007-03-18 @ 16:09:39
Postat av: Annie

Fiiiiiina bilder! :)

Postat av: Tess

Ankan: gåsar då??? funkar inte dom??? Mohahahaha
puss å kram

2007-03-18 @ 17:47:41
URL: http://misshallon.blogg.se
Postat av: Tess

en gås, flera gäss...

2007-03-18 @ 18:23:23
URL: http://misshallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback