Raggarrock

Sitter med hårtorken i ena handen en smörgås i andra handen, samtidigt som jag skriver blogg.
Snart kommer girlsen hit, sedan blir de korrefest i Tybble och sen bär det ju av till Strömpis. Ska bli riktigt roligt, för vi är många som ska ut!

Idag har jag inte hunnit med mkt mer än att haft föreläsning och tränat.

******************************************************

Läste om Örebros krogvakter idag i tidnigen "Lösnummer". Och jag förstår precis vad de menar, och det är nog många av er andra som också förstår vart jag vill komma ;-) Vissa är riktigt trevliga, men sen finns det de som verkligen försöker visa vad de har för makt. Jag ser det som så, att vakter är något man blir när man inte kom in på polishögskolan (ni behöver inte vara oroliga, jag kommer inte bli vakt). Nog om detta, Strömpisvakterna gillar jag dock skarpt, så dem ska bli roliga att samtala med ikväll =) Tess vet vad jag menar....

******************************************************

Jo en annan sak! Internet är på väg att ta slut...
VART SKA JAG TA VÄGEN DÅ??!?!?!?! HUA HUA

Från Aftonbladet
Videotjänster tar upp för stor bandbredd.
Alltfler använder internet till att titta på video och ladda hem tunga filer.
Nu varnar experter för att internet snart kan ta slut.
? Det kan bli så att bandbredden inte räcker till.

******************************************************

Dagens låt: Björn Rosenström - Raggarrock

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Oooh jag har inte ens öppnat min "Lösnummer" kanske dax att göra de då, de om vakterna bara MÅSTE jag läsa! Tack för tipset hun!

Postat av: Tess

hmmmmmmmm...

2007-03-08 @ 02:22:40
URL: http://misshallon.blogg.se
Postat av: Tess

Annie: Ja gör de! Så kan man tycka till själv med!

Tess....va fan, kl 02.22 hade du väl annat för dig, om man säger så??? hehehe

2007-03-08 @ 14:40:56
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Tess

men du! =) ska du säga?!?!?!?! sluta vara så uppstudsig! ;)

2007-03-08 @ 17:49:26
URL: http://misshallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback