Sönder Boulevard

Fredagen igår var en bra dag! Började dagen med träning och sedan föreläsning. Den föreläsaren vi har nu är mycket bra och intressant måste jag säga. Det var längesedan jag hängde med så mycket som man gör på hans föreläsningar!

På kvällen kom Mr A förbi till Örebro på en visit, det var kul att träffa honom. Vi tittade på Lets Dance, Kill Bill 2 och åt vindruvor. Lagom ansträngade en fredagkväll.

Vaknade sent idag och är fruktansvärt trött. Kunde verkligen inte sova inatt. Så nu ska jag gå ut och traska en långpromenad i skogen för att få lite syre och vakna till.

I kväll är det lite oklart om vad som händer, men något kul blir det alltid. Det är ju hockey kl. 15 men vi hittar inte någonstans som de visar HV-Brynäs, vad är det för stad jag bor i??????

Dagens låt: Sönder Boulevard - Thåström


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Danielsan!

ha en fiiiiiiin lördag sofia!!
snart kommer vi upp o gör örebro osäkert igen..!

ska snart iväg på förfest.. öl, yummie

kram kram

Postat av: Annie

Trodde jag redan kommenterat detta men så var de tydligen inte (vimsmaja!). Tänkte bara säga; vad roligt att du har en bra föreläsare, de gör studierna så mycket enklare och roligare!

2007-03-11 @ 01:28:43
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Danielsan: Hoppas kvällen vad lyckad! Kul att snacka med dig igår. Hööörs snart igen, o ses snart med! kraaaaam

Annie: Hur är det med psykologin, är de svårt när de är på engelska? Bra föreläsare där med? kraaaam

2007-03-11 @ 13:22:07
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback