tuudelooo

Fuck!
Nu går jag runt med den största tegelsten som världen skådat. Min mobil måste låsas upp för jag har bytt från Comviq till Halebop. Men när jag efter en massa om och men kom till stan idag kunde de inte låsa upp den. Fuck säger jag. Men jag ska fixa....om det så ska krävas att jag ska låsa upp den själv. Det går ju visst köpa kabel och grejer, så jag kanske kan öppna en "upplåsnings-butik" så kan jag "parkera" mig bredvid Bokpiraten och sälja böcker samtidigt så kan jag konkurera ut Bokpiraten....för dem har jag inte mycket till övers för...

Kåren igår var ungefär lika dåligt som ett par illaluktande strumpor. Tur att jag inte är overallare. För jag har kommit på att det verkligen inte är min grej. Tjällossningen hade jag faktiskt inte orkat med i helgen, så jag är glad att jag inte hade köpt biljetter dit.

Stackars lilla Ankan som igår skulle kamma hem sing-star tävlingen och ramlade under vinbrännbollen. Så axeln gick typ ur led. The naked ducks led är ur fuck.

Nu hänger jag på Kotten i vanlig ordning och kollar hockey. Hemkörning av pizza låter inte alltför långt bort.

Nu mina vänner är det vår. Och för oss singlar är detta en underbar tid. För er som har lite svårt att flirta så får ni läsa följande, som är från
Aftonbladet.

Aftonbladets flirtskola - med tipsen som alltid ger resultat
1
Spana in en person som du tycker ser spännande och intressant ut.
2 Påkalla uppmärksamhet. Om du går på gatan, stanna till eller låtsas tappa något. Om personen sitter på ett kafé, slå dig ner.
3 Ta ögonkontakt.
4 Möt personens blick och håll kvar ögonkontakten. Räkna tyst till fem och sänk sedan blicken och le.
5 Gå sedan långsamt därifrån och hoppas att personen stannar dig.
6 Ursäkta dig inte. Förklara bara att personen såg intressant och spännande ut.
7 Prata en stund och känn efter hur det känns. Prata om väder och vind om inte annat.
8 Kom ihåg! Ni lovar inte varandra något bara för att ni flirtar.

Nu ska jag inte påstå att detta är något problem för mig, för jag har mina egna killer knep. Men som sagt, för er som har lite problem att flirta så lovar Aftonbladet att detta alltid ger resultat.

Dagens låt: The Ark - The Worrying Kind

Kyss
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

"Tur att jag inte är overallare" Haha! Lilla gumman då!
*räcker ut tungan och retas*

Postat av: Ankisen

Förstår inte att du å Tess inte vill va med mig på overall-grejerna.. fast jag kommer nog aldrig bli en så inpräntad overallare som Annie *beundrar*.. Kanske e tur det eftersom jag lovade mig själv att aldrig köpen en overall, och se hur det gick när man kröp i den där röda saken.. trilla å får stora sprickor å frakturer i armen.. Stackars ankisen.. *snyft*.. men farbror ortopeden sa att jag va fullt frisk inom en vecka igen, men man kan väl få stanna hemma från jobbet en dag iaf?????
Ses å hörs imorn stumpan..
Kyss å klem

2007-04-01 @ 17:55:01
Postat av: Sofia

Annie: Mmmm.....jag liksom Ankisen beundrar dig med. Jag hade velat vara "en av dem" hehe. Men det är inte min grej. Är väl för gammal kanske. hehe. kraaaam

Ankisen: Precis! När man krälar med den röda så blir det säkert bara skador. Och vinbrännboll ska vi bara inte tala om. Och jo...jag har börjat pensionsspara ;-) puss o kram

2007-04-01 @ 23:54:52
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Hihi de flesta overallarna är faktiskt 25+ några av de mest aktiva/kända är dessutom 30+ :P

2007-04-02 @ 10:28:15
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Hehe, du säger det du Annie. Ja jag faller säkert dit vid nollningen i höst jag med! =)

2007-04-02 @ 21:53:27
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback