Wiiihoooo

Nu kommer solen fram och skiner, vilket innebär att Jönköpings-gänget inte är långt härifrån!
För de tar med sig solen som har skinit hela förmiddagen i Jönköping!
Det blir Daniel, Amelia och Mange som ska göra Örebro osäkert igen. SYND! Att inte Sulan kan komma =(

Idag blir det feeeeest! Sing-star förfest hemma hos Bettan och hennes roomies. Jag kommer inte att sjunga, för då lär varje lite levande partikell falla ner DÖD! Så illa sjunger jag!

Ses i kväll ute på stadens krogar!!!
So long!

Dagens låt: Metallica - The memory remains

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sulan

JAG VILL VARA HOS ER NU !!!!!! åååååååå *arg* j-kla tentatider..lova att hinka bärs från mig...
men vi ses till påsk, ska bli så grymt kul
Stoooor kram !!

Postat av: Annie

Ditt nya presentationsfoto är helt underbart Fia-Lotta!!! :D

2007-03-25 @ 17:37:57
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback