100 inlägg

Detta är mitt hundrade inlägg i denna blogg.

Tänker inte skriva mer idag, men än att jag vill sända en extra hälsning till alla underbara vänner. Nya, som gamla, som förgyller mina dagar.

Sedan förresten, tack för igår ni som var med. Det var en rolig kväll

Dagen till ära, bjuder jag på en fin fin bild....
Snart.....är det två år sedan jag kom hem till Sverige efter en resa som totalt ändrat mitt liv.

Sulan och jag med vår "fina" drink (bucket med alkohol) i en gränd bland sopor i Bangkok/Thailand.
image136

Dagens låt: Guns N Roses - Cilvil war

Kyss
/Sofia

Kommentarer
Postat av: sulan

haha fiiii fan va bruna vi va egentligen, vi tyckte ju inte de...hur kan man ens ha en tanke på att springa runt som skållade råttor o leta efter solarie i thailand *arg*
(guuuu vad ja saknar vår tid på resan)
pussen suliZ

Postat av: Sofia

Suuulan: hehehe, jag vet! Jag skrattar åt det varje gång när jag tänker på det. Du och jag rännandes runt i Bangkok och frågade efter solarie.

"Solarium?!?! Whats that?? Aaaaaaa, you mean sun??? We have a pool on the roof! The sun is outside."

2007-05-15 @ 17:01:45
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback