Avbrott

Jooo.....ett avbrott i plugget.
Nice är det med, med trevligt sällskap och drickspel.

För att citera Courtney: "Häng mig i ett träd upponer någonstans!"

Stora planer för de första veckorna i sommar. Norrland ska jag till. Sen Sthlm, sen Jkpg nästan! Det kommer att bli så gött så ni anar inte. Tänka på annat skit i stället för Marx, Durkheim, Weber, Dahl, Kvarnström, Foucault, Bourdieu, Parsons, Stromberg, Mead, Habermas.....etc......

Nu ska jag nog koncentrera mig lite!

Kyss

Dagens låt: Mika - Grace Kelly (enligt PÄka)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Förstår att du vill få bort Marx, Durkheim och Weber från huvudet! Usch får rysningar. ;)

Postat av: Sofia

Hehehe!
Ja, jag kom ibort ifrån det igår allt! Hade du skoj sen? kram kram

2007-05-26 @ 13:27:21
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Hehe. Njaa var hemma hos Madde och rökte vattenpipa vid fyra sen blev de Bärseback, de var riktigt trevligt. Kåren? Ja Kåren är väll alltid Kåren. Gick vid strax efter tolv, påtok för mycket folk för min smak. Kunde knappt vrida sig utan att trampa någon på tårna.

2007-05-26 @ 19:27:40
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback