Ballader

Något bättre idag. Ska de bli utgång kanske? Strömpis?
Nej, borde fasiken ta tag i pluggandet.....det lär bli mkt hålligång nästa vecka med.

Själv går jag mest här och längtar till sommaren som ska spenderas i Jönköping. Oooo vad pluggandet har blivit tråkigt helt plötsligt. Jag är så less så att ordet less har misst sin betydelse.

Nehe, om Tess kanske skulle bjuda mig på en kopp kaffe så ska jag läsa lite om Marx kanske. Han växer i mina ögon för var dag må jag säga. Mkt smart man som hade många intressanta idéer. Dock inte allt....

Förresten, Ankan som aldrig bloggar, typ. Har nu uppdaterat bloggen. Kolla in för att läsa om våra helger.
Da Ducks Blogg

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Fru Hjärter Dam

Puss
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Marx? Usch fy blä! De namnet får mig att tänka på Vetenskaplig baskurs. Fy sjutton! Tacka vet jag Freud, eller inte :P

Postat av: Sofia

Annie: äsch, Freud e bara sexfixerad han. hehehe. tacka vet jag Marx

2007-05-10 @ 03:17:07
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

*räcker ut tungan åt Fia-Lotta*

2007-05-10 @ 08:22:36
URL: http://trissel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback