bla bla bla

Nu är det bara ta mig sjutton 3 dagar kvar! SEN ÄR DET SOMMARLOV =)

På fredag är det bartömning på kåren, på lördag förmiddag åker jag och girlsen lastbil upp till Delsbo (utanför Huddik), där vi kommer att spendera ett antal dagar i de Norrländska skogarna i en stuga utan varken vatten eller el. Efter det blir det en sväng till Sthlm där vi ska ta en rejäl festarhelg och efter allt detta drar vi ner till Jkpg där vi har fått en lägenhet på Torpa.

Det värsta av allt.....lägenheten i sommar, har inget Internet. Hua Hua Hua. Jag hoppas att man kan surfa på ngn annan lina kanske....

------------------------------------------------------------------------

Igår fyllde ju lilla Roofy 22 år! Det firade vi med jordgubbar, kladdekaaaga, banan och grädde. Alkohol blev det tillräcklit i helgen, så vi spar oss till fredag. Grattis Roppan!

------------------------------------------------------------------------

Förresten....kvinnorna i börsstyrelsen ökar. Nu är det andelen 19,3 procent. Är det ett skämt, det gör mig arg varje gång jag ser sådant. De siffror innebär att 80.7 procent är män!!! Alldeles för mycket *fnyser*. Jaja, det är ett steg i rätt riktning.

------------------------------------------------------------------------

Nu har jag inte tid med det här. Dagen ska spenderas i bibblan!


/Sofia

Kommentarer
Postat av: lojjan

skoj att ni kommer till "norrland" snart..
kramas

2007-05-30 @ 19:26:06
Postat av: Sofia

hehehehe
Ja ok, SÖDRA Norrland, måste jag påpeka. Tess e lite nojig med det där! Ja fasiken, det ska bli asskoj! Jag hörde förresten du hade en nice helg i Sthlm ;) Hänger du med oss ner den 8.e???
kram påre bruttan

Postat av: Annie

Låter som du har en rolig tid framför dig! Själv har jag en ordinare tenta imorgon och en omtenta nästa fredag. Sen kommer mammie med Saaben och drajvar mig hem mot hålan igen. 9 veckor på electrolux, så ser min sommar ut. Jippiiii. Nej inte precis. Nästan så man redan längtar till september! ;)

2007-05-31 @ 17:43:01
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sulan

Lycka till på tentan ida !! O hoppas de blir riktigt roligt uppe i "norrland" o i sthlm, de blir nog att ja åker hem till skåne den helgen ni ska hälsa på alla 08:or !! Tänkte åka ner dit själv o leva loppan lite =) nehe åter tillbax till tenta plugg men nu är de bara en kvar tack å lov !! men vi hörs innan helgen el under helgen pussen o kramen suuuuulan

2007-06-01 @ 11:07:22
URL: http://mobilblogg.nu/ninzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback