Fussball och Plan Three

Satan i gatan vad en vecka springer iväg snabbt!
Imorgon tar jag med mig Courtney och Da Duck för att bege mig till Jönköping över helgen! Spännande må ni tro, jag ska visa upp "min" vackra stad för dessa två satar. Vi kommer att inkvartera hemma hos Danielsan där det lär bli party. Sedan ska jag även ta med mig satarna hem till päronen för att få lite föda (det ryktas om grillning). Syrran och Melissa kommer vi ju också att träffa så klart!
Ses i helgen alla vänner nere i Småland!

Det är en massa onödigt snack om det där Champions Leauge (eller hur det nu stavas). Jag har verkligen försökt förstå mig på denna något underliga sport, där man kan titta på något i över 90 minuter, utan att något händer (efter denna kommenteren får jag nog många påhopp). Men jag kan som sagt verkligen inte förstå det. Jag tror att nästan varenda en jag har snackat med de senaste veckorna i någon form har nämnt just detta ordet Champions Leauge. Jag vet inte ens vad det är, är det massa engelska lag som lirar boll eller? Jag har säkert missat något...så jag är beredd att ändra mig och försöka förstå mig på denna som sagt, mycket underliga sport. Men då får någon snäll och vänlig själ förklara saker så att jag förstår. Typ regler och sånt. Om inte annat har jag en svag aning om att det springer runt, ofta mycket tilltalande grabbar på en plan. Det kan ju vara något att se eller?

Nog om fotboll och Jönköping, åter till lite musik.
Dagens låt är från ett band som heter Plan Three. Fick en skiva av dem under kryssningen och gillar starkt det jag hör. Jag tror att vi kommer få höra en hel del av dem inom snar framtid faktiskt. Värt att kolla in deras sida och lyssna på några av deras låtar där.
 
www.plan3.se

Dagens låt: Plan three - Be Still My Heart

/Kyss
Sofia

Jo just....jag avslutar detta inlägg med en vinnar-bild från helgen som var (det kanske inte är lika roligt för er som inte var med). Efter bensinstoppet vi fick, så lyckades vi låna till oss en annan bil för att hämta lite bensin på macken. Da Duck on Da Mack ser ut som gammelmor där hon kommer åkandes i bilen med sitt krulliga hår =)
Men som en räddare i nöden med bensindunken.

image133

Kommentarer
Postat av: Danielsan!

Vilken helg de kommer bli :D
Ska se om jag kan få igång saaben så kommer ja o plockar upp er på stationen

todilooo

Postat av: Sulan

Hooola Balloo !! Är ni redan i stan...härligt härligt, hoppas intervjun gick bra för Tess..ses vid piren ikväll om inte innan puss o kram sulis

2007-05-04 @ 17:01:15
URL: http://mobilblogg.nu/ninzan
Postat av: Annie

Speglen och gafflen :P
Ha de så trevligt nere i Småland!

2007-05-05 @ 10:37:07
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: mani

herre gud... champions league e ju spännande:P du e skum du som inte insett hehe

hoppas ni hade kul på karlssons,, för de hade inte ja=) ha de fint

2007-05-06 @ 23:26:22
Postat av: Sofia

Annie: cyklen, nycklen hehe!

Mani: Ja för tusen, jag hade riktigt skoj på Karlssons, varför hade inte du de??? Äsch, tacka vet jag hockey. Jag skiter i fotbollen.

2007-05-07 @ 19:52:47
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback