Guld och gröna skogar! Screw them!

Bäst att blogga innan, det blir den 15.e! För imorgon, då är det två år sedan. Den bloggen ska tillägnas annat!

Det är bara att ta tjuren vid hornen, och plugga, det är inte mycket annat att göra åt det. Snacka om att jag är skoltrött, det vill jag lova. Det kan inte bara vara guld och gröna skogar, det kan inte alltid vara kalas och fest. Det kan heller inte alltid vara glitter och glamour. Det kan inte alltid vara grädde i kaffet, svampsoppor, chips och godsaker. Det kan inte alltid vara sol och blå himmel, varma bad och fågelkvitter. Men man kan göra det bästa av situationen. Det är inte annat...

Dock har jag annat roligt att blogga om idag!
Min vänsterarm (Läs Tess), fick jobbet i Jkpg =) Så i sommar kommer hon bli smålänning. Hon och jag kommer troligen att dela på en lägenhet på Torpa. Jag kan inte slita mig ifrån Torpa förstår ni. För att citera Amelia: "Toooopagirl in da gettto!"

I söndags dök ju även Niclas (från Jkpg upp). Mycket trevligt. Söndagen gick mest åt till sömn för min del, för jag var lagom trött efter lördagen. Idag har jag försökt pluggat lite, sen har det blivit tacos och lite rödvin. Nu är det sömn som gäller, för imorgon väntar åter en dag med plugg, plugg och åter plugg.

Syrran efterfrågade en bild på Niclas, så håll tillgodo =)

Niclas


/Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie

"Det kan inte alltid vara sol och blå himmel, varma bad och fågelkvitter. Men man kan göra det bästa av situationen. Det är inte annat..."

Bra sagt!

Postat av: Sofia

Annie: =) Ja, ibland är jag lite djup också. Men det är helt enkelt så....bara att göra det bästa av varje jobbig situation!

puss på dig gumman

2007-05-15 @ 17:03:11
URL: http://surfinbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback