Något är oförutsett

Melodifestivalen imorgon för tusan! Jag har aldrig varit någon schalgerfantast, fast egentligen, är det bra musik nuförtiden. Tänk bara på låten som vann förra året, Hard Rock Hallelujah. Imorgon lär jag sitta i soffan och titta, The Ark kommer ta hem det, nästan tror jag det iaf! MEN! Det är ju semifinal i hockeyn imorgon! Sverige - Kanada. Spännande så att dra mig baklänges!!

Strömpis i onsdags, kul, kul, skoj, det var längesen man var där en onsdag. Mycket roligt folk var där med.

Nästa vecka stundar det mycket!
På onsdagen är det aktiemiddag, på fredag är det fadder-fest, på lördagen är det Johannas 25-års fest på Högströmska. På Söndagen ska jag försöka ta mig till Jönköping eller om det blir på måndagen. Jag ska på introduktion för mitt jobb och få information om "mina ungdomar" inför sommaren. Sen därimellan är det massa plugg som gäller. Det går även ett litet rykte om att Niclas kommer till Örebro på söndag och stannar en eller ett par dagar =)

Ja när man inte har någon pojkvän eller partner, så tar man och gör parsaker med sina kompisar. Jag och Tess kände oss mäkta patetiska igår när vi satt här och jag hade lagat lax, potatis, broccolli och en god sås till oss två. Som grädden över kaffet så tände jag några ljus. Senare på kvällen gjorde Tess efterätt till oss två, bestående av banan och choklad som var i ugn, och till det en massa god glass.

Nu har jag återigen hamnat på Grankotten, men idag har vi blivit polygamister för nu har även den tredje partnen i det här förhållandet, Ankan, hittat hit. Hon har tagit med sig falukorv och potatisgratäng. Jaaaa.......don't we just love it??? Nej, jag bangar falukorven. Eventuellt dyker den fjärde partnen Roofy upp om några timmar.

Plugget har vi dock varit flitiga med! Vi lär sitta hela dagen och kvällen idag med.

Måste återigen puscha för låten Hårdrock med Lillasyster. För er som inte vet så består Lillasyster bl.a. av rester från nerlagda LOK. Det är hårdrock med svenska texter som gäller. Gamla LOK fans kommer att känna igen deras musik. Deras nysläppta skiva heter "Hjärndöd musik för... 2007".

Dagens låt: Mustasch - Double Nature

/Sofia

Kommentarer
Postat av: syrran

har du inga bilder han på han niclas föresten ?
ha det bra i helgen...
vi ses väl förhoppningsvis om nån vecka kanske.
hej svejs

2007-05-12 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback