Sågspån och nötter

Efter denna helgen så tänkte jag ta tag i plugget igen på allvar. Klarade förresten min förra tenta vilket känns riktigt riktigt skönt, eftersom den var rätt skum och konstiga frågor. Nu har jag endast en tenta kvar. Sen är det sommar!

Fick mitt schema för jobbet i sommar. Och vilket GULD SCHEMA säger jag bara! Är ledig väldigt mycket. Men det är ändå heltid. Så snacka om att jag kommer att glassa runt i Sverige under sommaren, och på Vätterstranden!

Helgen i Jönköping var väldigt bra må jag säga! Vi hann med mycket under dessa dagar. Intervju för Tess, fika hos syrran, öl på piren i goda vänners lag, shopping på stan, grillning hemma hos föräldrarna, besök på Tabergs-topp med min far som guide, fest hos Danielsan med ett vackert gäng, utgång på Karlssons. Sammantaget en skön helg med vädret på topp! Tack Alla! Jönköping är allt en bra vacker stad och Tess och Ankan gillade Jönkan starkt, vilket innebär att ni kan vänta med ett snart återseende!

Jag kanske sticker in med några bilder i kväll eller imorgon. För nu ska jag ta tag i livet igen och komma tillbaka till verkligheten!

Dagens låt: Sonic Syndicate - Denied

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sulan

Ja, det va riktigt kul att ha er här nere på besök..de lilla ja hann träffa er allafall !! Hörde du att vi hamnade mitt i ett bråk på karlssons ja blev typ slängd rakt in i väggen o min öl kraschade i golvet riktigt rejält plus att ja fick öl i hela ansiktet o på kläderna...mindre sköj..grabbar som ska va tuffa o så kommer man själv i kläm !! aja bättre lycka nästa gång !! meeeen de va skit kul att träffa er, hoppas Tess får jobbet =) kram SuliZ

Postat av: Sofia

Sulan: Shit! Nej det hörde jag inte! Ja du, dessa grabbar hörru, som måste hävda sig. Jag påpekar återigen, att hade världens styrts av kvinnor hade krig ej existerat =)
Ja för fan Sulisen! Riktigt skoj att träffa er, och snart blir det mer av den varan =) För midsommar är jag ledig! Så HALMSTAD NÄSTA!

2007-05-07 @ 18:30:37
URL: http://surfinbird.blogg.se
Postat av: Annie

Grattis till tentan och lycka till med nästa!

Åh jag förstår att dem gillade Jönköping, de gör jag med. Synd bara att den där sabla lilla pölen ni har där (läs Vättern) är svinkall och blåser som sjutton. Annars gillar jag Huskvarna. Fast de skulle inte göra något om ni skaffade rulltrappor upp för alla sabla backar ;P

Kram på'rej!

2007-05-08 @ 10:03:34
URL: http://trissel.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Annie: Man tackar! Är glad att jag klarade den, de var en tredjedel som fick IG tror jag.

Men vad är det du säger om min kära Vättern. Då hade du inte upplevt en äkta sommar på vätter-stranden. Det är UNDERBART =) Som utomlands fast bättre....typ. kram påre!

2007-05-08 @ 22:24:48
URL: http://surfinbird.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback