Tant Sofia

O herre!

Det här tar fasiken död på mig. Jag är förresten gammal också, det fick jag höra igår av en nolla. En gammal tant. Fast det var väl inget jag redan visste. Men just därför tar detta ännu mer död på mig. Jag talar alltså om detta festandet. Men...jag har liksom inte så mycket val just nu när jag är fadder.

Lillsittning igår som jag, Tess och Ankan ordnade. Jo, mat o allt runtomkring till 130 pers. Inte konstigt om jag trillar av pinnen snart asså. Ankan stod igår och stekte de sina, jag menar såklart klycklingar. Så nu har hon ett nytt smeknamn. Fried Duck?!?!

Idag kommer Mr D igen! Mmmm saknar. Det var ett tag sen.

Som sagt, inte en lugn stund. Nu ska jag ta en buss, sen sätta några stolar i en taxi från högströmska. Sedan är det vinbrännboll. Som sagt, jag sa att jag dör va?

Dagens låt: Guns N Roses - (vilken låt var det av dem som var sista låten nu igår igen???) November rain

/puss o kram

Kommentarer
Postat av: Annie

Nämen Fia du är ingen tant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback