Fixar frasse

Oj vad flitig jag har varit idag. Först gick jag till en affär, 5 km fram o tillbaka, för att köpa en specifik julklapp till min kära far, som de hade erbjudande på just denna vecka, allt för att komma dit och inse att det hade blivit fel med leveransen, och det inte fanns där. Måttligt irriterad blev jag över denna händelse, och när jag skulle gå hem ösregnade det. *suck* Dock fick jag äntligen köpt min svarta julstjärna som jag med mkt stånk och stön har hängt upp i fönstret. Det tog bra lång tid och ville inte sitta som den skulle, så till slut blev jag så arg att jag nästan tänkte gå och lämna tillbaka den. Men nu sitter den fint där den ska.

Har även tvättat fem maskiner...mmm, de var längesen jag tvättade sist. Tur att man har så mkt underkläder och strumpor som man har. Aja, sedan har jag städat, men framförallt har jag gjort klart frågorna som jag skulle göra klart senast fredag. Det känns mkt bra!

Bonde söker fru är för jäkla bra program asså. Haha, jag sitter och blir generad nästan varje gång jag tittar på det. För de gör ju bort sig lite, men sen är det kärleksfyllt och mysigt program! hihi. Standard kl 20 på onsdagar! Idag med en kopp té och kanelbullar! Mums.

Nu är klockan mkt, och jag borde sova...är inte så trött dock. Ska ta och lyssna på "Berättelsen av Herr Roos" av Håkan Nesser, den var lite seg i början, men är helt ok faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback