Nu nalkas jul

Det blev ingen jul på Liseberg i helgen! Det regnade så förbannat hela lördagen! Men i stället har vi haft en jätte mysig, lugn och skön helg. Behövligt med sådana. Äit god mat med gott vin, kollat film, tränat, promenerat, varit på julmarkad i Haga, druckit glögg, julpyntat m.m. Kände mig nästan utvilad efter helgen! =) Jul på Liseberg blir vid lucia i stället, och hoppas då på lite bättre väder.

Jag börjar bli piggar nu med, efter att jag dricker järn. Har varit så fruktansvärt konstant trött i flera veckor. Har en läkartid på torsdag, men egentligen tror jag inte det behövs. Det var nog bara lite uppiggande vitaminer och mineraler som behövdes i min kropp!

Nu börjar plugget igen sätta igång på allvar. Har haft det ganska slappt ett tag nu, men nu närmar sig tentan. Så nu blir det till att spendera många dagar på KTB.

Nu ska jag göra viktigare saker...som...ta ytterligare en chokladbit ur min chokladkalender. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker du är duktig som bokat läkartid, de var starkt gjort! Man ska inte gå runt och "må dåligt" om man inte behöver de. Lycka till hos läkaren nu!



Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback