Copenhagen, Gbg, Jönkan, Halmstad

Många städer, visiter, framtida stad mm som jag borde skriva om. Orkar?

Jag och D var i Copenhagen i helgen. Riktigt riktigt bra hade vi det!
Jag blir så arg på mig själv när jag uppdaterar så sällan, för då måste jag skriva så mycket.
Det orkar jag inte. I alla fall inte just nu.
Men fasiken vad bra vi hade det, största intrycktet gjorde nog faktiskt Christiania på mig. Öjöj, sicken stämning och vilket folk det var där. Trodde inte att alla berättelser om Christiania stämde, sedan har de ju även försökt rensa upp där tyldigen. Men berättelserna stämde, rensa upp, det vet jag inte?, eftersom jag aldrig har varit där innan. Men ett intryck som heter duga fick vi i alla fall. Jag och D köpte ett gäng öl och satt och spelade kort till livemusik från en scen. Varmt och gemytligt, faktiskt en hel del barnfamiljer!
För övrigt innehöll Köpenhamn en Jazzfestival! Överallt i staden spelade de jazz. Mycket angenämt. Tydligen skulle de spela jazz i Christiania likaså, men det fann vi inget. I övrigt innehöll besöktet även en hel del turistande.

Nu är jag i Jönkan.
Träffat min Sula och Danielsan idag.
Åker till Halmstad imon igen. Päronen, syrran o systerdotter ska med. Vi ska dit imorgon och ha en semesterdag. Jag ska även ta dit dogge. För jag ska ha dogge nu i en 4 veckor när päronen är på semester. Men hon är mysig min hund, hon förstår nog det mesta som man säger har jag insett. Kloka de är de små djurliven.

Gbg står med i rubriken, varför?
Jo, jag ska flytta dit om cirkus 1,5 månad. Ska bara fixa lya först. JAG KOM IN PÅ KRIMINOLOGI I GBG =)
Salig lycka. Jag har sagt upp min lägenhet i Öret nu, så ingen återvändo. Årskort på Liseberg? hihi

Nu är det sömn som gäller!
D härjar runt på Iron Maiden. Avis?? Mmm...något!

puss o kram
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Är det en kurs eller ett program du ska gå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback