Fundersam

Mycket tankar kring saker och ting. Men man ska väl ha dessa dagar också antar jag. Det kan inte alltid vara guld och gröna skogar. Har nog känt mig lite ensam idag, kanske därför alla dessa frågor.
Framtiden? Skola? Stad? Lägenhet? Distans? Sökt fel stad inför hösten? Anpassning? Mina egna val?
Det är mycket som avgörs redan i slutet på nästa vecka, fast då kommer antagligen ytterligare frågor uppstå. Känt mig lite irriterad också....ingen eld utan gnista. Men jag ska släcka den nu med några glas vatten.

Imorgon är iaf stranden på schema

Pluggat? Nja...segt så in i norden.

Ätit pistagenötter? Ja, nu äntligen är påsen slut.

Tråkigt inlägg? Ja


Kommentarer
Postat av: Annie S

Nejdå, inte tråkigt. Du ska ju skriva för dig själv och inte för någon annan Fia. Det är du som bestämmer innehållet, vi läsare får snällt rätta oss efter detta bara. Tror jag ska sluta skriva nu innan jag låter för mammig. :P



Ha det bäst!

Postat av: Sofia

Annie: hej gumman =) Go du är! hihi.

Aaaa, ryktet stämmer nog rätt bra. Ska läsa kriminologi i höst, det finns ju inte i Örebro. Kanske åkterkommer till våren o skriver c-uppsatsen om jag nu inte kan göra det ngn annanstans....

2008-07-03 @ 16:01:33
URL: http://surfinbird.blogg.se/
Postat av: Annie S

Tar du med dig Ankan och Tess också?

Trodde du var klar med Sociologi C, men så är det inte alltså?

2008-07-03 @ 21:25:00
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback